Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Incoming newbie!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-12, 09:16   #1
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: Steinkjer
PåskeHeksa er litt kul
Standard

Incoming newbie!

Siden jeg er ny her; er det vel bare rett og rimelig at jeg sier hei

( og før dere lurer på om mine tekstegenskaper er helt på bærtur; opplyser jeg om at min elavt elskede pc har noen feil for tida som gir meg endel interessante tegn der de ikke skal være::

Anyhow; jeg er iallfall alenemamma til trasstrollet og bråkmons; på hhv 3 og 1,5 år:
Hjemmeværende; men på jobbsøkeroffensiven så det synger etter!
Metalhead; men ikke av de mest ekstreme-jeg har faktisk klær med farger!!

Vel; vi sier det er greit for nå; til tastaturet mitt gidder komme seg ut av hangoveren; og oppfører seg

PåskeHeksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 09:21   #2
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Incoming newbie!

Velkommen.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 09:26   #3
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Velkommen hit.
Har du satt tastaturet til feil språk, muligens?
Og du må bytte nick, vi har en drage allerede. Og det er bare en drage.

Gammel 05-04-12, 09:29   #4
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Velkommen hit.
Signerer Kitty ang nick. Det er bare en drage.

Gammel 05-04-12, 09:30   #5
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Velkommen hit! Håper tastaturet ditt skjerper seg snart.

Gammel 05-04-12, 09:35   #6
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Språket er rett; men pcn har sett bedre dager::minipc anbefales ikke!!
Og nicket? det blir!!
Men lover at den andre dragen får beholde tronen

Og om han/hun har et problem med flere dragenick; får vedkommende kontakte meg direkte

Gammel 05-04-12, 09:42   #7
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vælkømmin! God bedring til pctastaturet.
Når det gjelder nick så har de andre allerede sagt det. ;-)

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 09:49   #8
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Oh lord!!!
opplys meg nå; hva er greia???
nå har jeg ingen planer om å gjøre meg vanskelig; men dere kan ikke bare slenge ut at det fins en eller annen jeg ikke aner hvem er som har drage i nicket; og ikke gi meg noe form for bakgrunnsinfo på hvorfor jeg skal endre?
Nicket mittt har en betydning for meg og mine unger; jeg valgte det av en grunn; jeg har vært medlem på forumet i under en time; og har derfor ingen forutsetning for å fatte historiene bak dere andres nick; det ser dere vel??

Så opplys meg; og gi meg en bedre grunn til å endre enn at bare en bruker her inne har lov å ha drager i nicket

Gammel 05-04-12, 09:52   #9
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Velkommen!

Det eneste jeg tenkte på angående nicket ditt var at du hadde påske i nicket, er du bare drage i påsken?

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 09:55   #10
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har en med akkurat Dragen som nick. Dragen er en av de som bidrar masse-masse i forumet. For MIN del er det ikke så ille om å gjøre, så lenge du er PåskeD året rundt. (Og jeg kommer vel til å bruke PåskeD til deg da. )

Gammel 05-04-12, 10:00   #11
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

No worries, dude. Du har bare et nick som er påfallende likt en som allerede er bruker her, og det er vanlig å ha et nick som ikke kan forvirres med noen andre.
Nå blir du nok bare omtalt som Påske eller PåskeD eller eventuelt Påska, så det er strengt tatt ikke et problem.

Gammel 05-04-12, 10:06   #12
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Hmm; siden jeg kom sist; gir jeg meg men jeg får ikke til å endre; får beskjed om at jeg ikke er kvalifisert?? Whaaaaaat?? Hjelp?

Gammel 05-04-12, 10:07   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Du fikk bare veldig store sko å leve opp til. Den Dragen vi allerede har her er noe av det smarteste og tøffeste som er, så folk skvetter når noen tør bruke d-ordet.

Velkommen til fp.

Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 10:11   #14
PåskeHeksa
Off with their heads!!

PåskeHeksa sin avatar

PåskeHeksa er litt kul
Standard

Hehehe; som ny her visste jeg jo ikke det
Og jeg bøyer meg GammelDragen; og skifter bare jeg får lov av de som bor i mitt kontrollpanel

Noe mer jeg bør vite; så jeg ikke tråkker i baret flere ganger?

( Jeg tror jeg kan trives her!)

Gammel 05-04-12, 10:13   #15
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Les nykommertråden, så får du med deg det meste.
Og litt annet.

Gammel 05-04-12, 10:13   #16
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av PåskeDragen, her.

Hehehe; som ny her visste jeg jo ikke det
Og jeg bøyer meg GammelDragen; og skifter bare jeg får lov av de som bor i mitt kontrollpanel

Noe mer jeg bør vite; så jeg ikke tråkker i baret flere ganger?

( Jeg tror jeg kan trives her!)

Det er ca tusen ting. Vi er sære som gamle enkemenn de fleste av oss. Du finner det ut etterhvert.

Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 10:14   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

GammelDragen.

Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 10:16   #18
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Standard

Du kan jo skifte til PåskeD? Som bare er en forkortet versjon?

Gammel 05-04-12, 10:17   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Eller SjefsDragen.
:satser på at hun ikke ser meg:

Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 10:22   #20
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Standard

Dere forstår at vi aller er så sykt ille ute når dette blir oppdaget, ja?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.