|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Har du lese nokon av verdas mest kjedelige bøker?Jeg har lest To the Lighthouse og Paradise Lost, og skjønner ikke helt at de skal være blant de vanskeligste bøkene. Det fins bøker jeg har slitt mer med, som Odyseen og Ulysses.
|
|
|
#2 |
|
Audacious
|
Sv: Har du lese nokon av verdas mest kjedelige bøker?Jeg liker To the lighthouse. Og de delene av Ulysses jeg har lest har da ikke vært ugjennomtrengelig? Kanskje jeg er for dum til å skjønne den?
|
|
|
#3 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du lese nokon av verdas mest kjedelige bøker?
|
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Sv: Har du lese nokon av verdas mest kjedelige bøker?Jeg synes Ulysses fortjener ryktet som relativt ugjennomtrengelig, men jeg har lest hele.
|
|
|
#10 |
|
Epikur
|
Sv: Har du lese nokon av verdas mest kjedelige bøker?Jeg har lest flere på den listen og jeg overlevde med god margin. Men hvor er Ulysses? Jeg har begynt og begynt og begynt...rekorden er ca side 70. Jeg synes Bjørnson er kjedelig. Og Lie. Hva han har blant de fire store å gjøre er beyond me.
|
![]() |
|
|