|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Spinn off: Syltetøy og denslagsJeg har svelget syltetøykamelen og bruker av og til syltetøy til niste for minstemann. Det er tross alt bedre enn sennep som en lang stund var det eneste andre alternativet han hadde for "pålegg". Fikk han annet spiste han rett og slett ikke.
|
|
|
#2 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinn off: Syltetøy og denslagsHverken syltetøy eller sjokoladepålegg er skolematpålegg hos oss. Det spiser vi hjemme en gang i mellom.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Spinn off: Syltetøy og denslagsJenta mi elsker skive med peanøttsmør og syltetøy og det får hun innimellom. Da med hjemmelaget syltetøy og peanøttsmør som kun inneholder peanøtter. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
Sv: Spinn off: Syltetøy og denslagsEr peanøttsmør sunt? Ser liksom på det som det samme som sjokoladepålegg jeg, men så har det kanskje aldri vært noe alternativ for jeg tror ikke guttene spiser det....eller kanskje? Hm...jeg synes å huske at jeg spiste litt av det tidligere, med syltetøy på? Og så hadde butikkene en gang peanøttsmør blandet med sjokoladepålegg som var god (og søt)...? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Spinn off: Syltetøy og denslagsPeanøttsmør er vel ikke så usunt, det er jo mest peanøtter og ikke søtt. Noe helt annet enn sjokoladepålegg. Det hadde ungen min fått spise om han ikke hadde nøtteallergi, da er det IKKE sunt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Spinn off: Syltetøy og denslags
Jeg kjøper økologisk peanøttsmør som kun inneholder peanøtter og noen ganger litt salt. Det vanlige peanøttsmøret inneholder ofte både sukker og palmeolje, så det unngår vi. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Vi har det også sånn, altså. Og til og med uten nugattien. Men ingen har spurt etter det, så det var mer det jeg mente med ingen restriksjoner. Vi har syltetøy da. Mannen spiser det. Ungene kan få litt på havregrøten hvis de vil. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Vi kjøper ikke Nugatti til jul heller, men det har vært noen sånne småtuber i kalenderen. Vi kjøper jordbær på kassesalg når sesongen er på hell, og rører med minimalt med sukker. Veldig greit å ta opp og tine når det trengs. Både i vaffelsammenhenger og til smoothie.
|
|
![]() |
|
|