|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?Jeg har avsluttet et vennskap irl, jeg lot det bare gli ut i sanden. Er ikke typen til store oppgjør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?Det kommer an på grunnen. Jeg har bedt folk dra til helvete, og jeg har "sklidd fra" folk. Det skal VELDIG mye til før jeg gidder det førstnevnte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?
Gjorde du? |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?Nei, jeg er ikke veldig god til å si ifra om sånt. Men nå skal det sies at jeg har mistet kontakt med mange de siste årene uten at det egentlig har vært meningen, sykdom i familien og skjit har gjort at kapasitet til å løfte blikket og ivareta relasjoner har vært på minussiden, sånn ca. Så jeg prøver i det minste å si ifra at det er det som grunnen da. Men det bikker jo fort over i mememe og stakkars meg og bladibla, det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Borte
|
![]() Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?Mine avsluttede vennskap har alltid vært en gjensidig utfasing grunnet mangel på felles interesser. Jeg har aldri tatt en bevisst avgjørelse om å kutte ut et vennskap. Jeg har aldri opplevd å få beskjed om at noen ikke vil være min venn lenger heller.
![]() |
#47 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?
Ok, så er du tilgitt da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?Hm. Jeg er ikke så veldig bevisst på sånne ting, men det er klart at det har hendt at mitt tillitsnivå eller hvor nær jeg ønsker å være har justert seg utifra hva jeg erfarer. Etter en heller kjip opplevelse der noen jeg trodde jeg hadde et vennskap med var villige til å rive meg i fillebiter fordi vedkommende ville ha noe jeg hadde, har jeg muligens blitt litt vanskeligere å komme innpå. Det handler ikke om det man hadde og som man mistet. Det kunne jeg godt ha gitt bort. Men det å være så lite verdt at man fint kunne ofres på den måten... Eller hvor dum man føler seg når man trodde noen var der fordi de syntes man var en ok person... Ouch!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?RL har jeg vel aldri tvert "slått opp" med venner, men jeg har hatt vennskap der jeg har vært lite tilgjengelig og ønsket mindre kontakt enn den andre parten. De vennskapene har gradvis dødd ut, og jeg synes det har vært like greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?Jeg tror aldri at jeg bevisst har droppet venner, hverken i RL eller her inne. Der er selvfølgelig noen venner som "fader" vekk etterhvert. Vi er alle travle og noen prioriterer man mer enn andre. Venner som gang på gang takker nei til invitasjoner eller initiativ, uten å komme med forslag til andre tider eller andre ting de slutter jeg etterhvert å invitere. Men da mener jeg at det er de som velger bort meg, ikke omvendt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Om du dropper venner - gir du beskjed/en begrunnelse?Jeg har vel forsåvidt fadet ut et par stykker det siste året, men det er mest med responsen jeg får tilbake. Blir for dumt når jeg må dra vennskapet hele tiden og hele tiden må respondere på meldinger som; skal vi finne på noe til uka, og jeg sier ja, hvor så hun ikke tar kontakt... Orker ikke slikt, selv om jeg gjerne skulle beholdt vennskapet, men blir jo usikker på hva hun mener med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|