|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fryse Kvikk Lunsj?Den ble superfin, Niobe. Fikk du sjokoladene til å sitte fast på kaka da?
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fryse Kvikk Lunsj?Den der var jo mye finere enn den med Nonstop.
![]() |
![]() |
#45 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Fryse Kvikk Lunsj?
![]() |
#46 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fryse Kvikk Lunsj?Eg har tenkt lage denne med Toro Brownies. Så det så. Is skal eg prøve meg på. Den litt enklere varianten av is er jo eggedosis som du blande med ferdigpiska krem. Om du ikkje MÅ ha sjoko-is.
![]() |
![]() |
#48 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Fryse Kvikk Lunsj?Denne isen er jo verdens enkleste å lage! Og den blir god! Sukkerlaken gir litt "porøs" konsistens, og den blir ikke så tung og kompakt som mye annen iskake-is. Og bunnen kan f eks også være kjeksbunn av typen ostekakebunn. Oreokjeks, f eks?
![]() |
![]() |
#49 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Fryse Kvikk Lunsj?Jeg skal lage denne med verdens beste brownies. Nam nam. Som er superenkel btw, og om mulig enda bedre kald enn varm. Himmel altså.
![]() |
#50 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fryse Kvikk Lunsj?Sukkeret i sjokolade krystalliserer seg ved feil temperatur.
![]() |
#52 |
|
![]() Sv: Fryse Kvikk Lunsj?
Denne høres god og enkel ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fryse Kvikk Lunsj?Den lagde vi til barnebursdagen, så enkel, men allikevel fin! |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fryse Kvikk Lunsj?Laget denne til bursdagsselskap i går. Veldig god og imponerte gjestene, men den kunne med fordel tint mye lengre. Tok den opp 40 min før servering, og den var beinhard og litt smakløs. En time senere begynte den å komme seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Fryse Kvikk Lunsj?Jeg har i grunn aldri registrert hvor lenge den trenger på å tine... Men vi setter som regel frem kaker og mat samtidig, så den får jo stått en stund. Denne gangen fikk den jo en time i kjøleskap også, etter at Kvikk Lunsj-stripene ble satt på.
![]() |
![]() |
#57 |
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fryse Kvikk Lunsj?Den var rålekker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fryse Kvikk Lunsj?Denne baker jeg nå til 3-åringen sitt selskap i morgen. Jeg har kjøpt 5 pakker med doble kvikk-lunsj, er det nok til pynt tro ? Ellers er jeg spent på om vi havner i kaketråden / katastrofetråden
![]() |
|
|