Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du noen gang blitt kalt stygg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Har du noen gang blitt kalt stygg?
Ja 92 49,46%
Aldri 73 39,25%
Jeg kan ikke tro at noen gjør det 13 6,99%
Ikke direkte, men jeg har hørt det bak ryggen min 5 2,69%
Wiener 3 1,61%
Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-12, 21:35   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Da vi var i syden var det en sur sånn timeshare-selger som kalte meg «stygg, feit og rød gris».

Det hadde han virkelig ikke fått slippe unna med! Hadde tatt kontakt med firmaet hans. Han tålte vel ikke å bli avvist, de var (er?) jo beryktet for å være innpåslitne og usympatiske...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-12, 09:00   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Det hadde han virkelig ikke fått slippe unna med! Hadde tatt kontakt med firmaet hans. Han tålte vel ikke å bli avvist, de var (er?) jo beryktet for å være innpåslitne og usympatiske...

Han var ektremt pågående, men vi bare gikk videre. Og da ble han vel sur da. Min mann holdt på å klikke, og tente på alle pluggene… men jeg bare dro han vekk og gikk. Det er jo ikke noe vits.

Men klart, når man alltid har slitt med kroppen, og aldri har trivdes på stranden - og endelig kom seg til syden - så var det litt nedtur. Ikke så stas var det å få høre på fest i Trøndelag en gang heller, at søstra til en bekjent (han sa det til meg da) hadde fortalt han at hun hadde observert meg på stranda, og at jeg så ut som en gris.

Og da kjøper jeg ikke helt den at «ingen» ser andre enn seg selv på stranda altså.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 18:32   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Første året på ungdomskolen fikk jeg høre både det ene og det andre. Tror aldri det har skjedd siden.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 18:36   #4
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Jeg fikk høre på ungdomsskolen at jeg var så tynn at det var stygt. Jeg prøvde ALT for å legge på meg i den perioden, men det gikk ikke. Den kommentaren gjorde så vondt. Jeg kjenner følelsen enda.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 18:39   #5
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Nei, ikke direkte til meg. Men at noen synes det er jeg sikker på.
Eller mulig jeg har det, men at det er fortrengt.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 18:51   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, en god del da jeg var yngre. Jeg ble blant annet kalt "havets skrekk".

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 19:02   #7
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Hmmm tror ikke det nei. I sånne fall har det prella av som vann på gåsa. Eller jo det var en gang en fyr som gjorde det slutt med kjæresten sin og fortalte henne at han var forelsket i meg. Hun lirte av seg " din stygge hore" når hun møtte meg ute på byen noen uker senere. Vel jeg kunne ikke brydd meg mindre, jeg hadde da ikke vært i nærheten av eksen hennes heller.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 19:06   #8
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, ja, den aller tjukkeste jenta på skolen sa jeg så ut som en gris fordi jeg hadde en oppstopper og var rød i kinnene. Stakkars henne, hun slang dritt til alle for å beskytte seg selv.

Men siden jeg var oppvokst uten så mye som et kompliment var jeg ganske sårbar på det og ble lei meg og ønsket å få en sånn lang pen nese som ingen ville kalle grisenese. Det gikk heldigvis over og ikke noe som formet mitt selvbilde eller som jeg bærer med meg i dag.

Gammel 11-09-12, 18:43   #9
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

Ja, ofte. I barndommen sa "alle" det, inkludert min mor. I voksen alder er det stort sett fremmede som sier det. Jeg har også blitt fysisk angrepet på grunn av mindre pent utseende. En mann på et utested tok rennefart og sparket til meg i leggen. Da han gjorde det andre gang, spurte jeg hvorfor. "Fordi du er så stygg at du ikke fortjener å være her, og du må få en lærepenge". Utesteder er ikke min greie, heller.

kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 18:57   #10
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av kharadra, her.

Ja, ofte. I barndommen sa "alle" det, inkludert min mor. I voksen alder er det stort sett fremmede som sier det. Jeg har også blitt fysisk angrepet på grunn av mindre pent utseende. En mann på et utested tok rennefart og sparket til meg i leggen. Da han gjorde det andre gang, spurte jeg hvorfor. "Fordi du er så stygg at du ikke fortjener å være her, og du må få en lærepenge". Utesteder er ikke min greie, heller.

Huff, dette var helt sjokkerende å få høre. Er det virkelig mulig??

Gammel 11-09-12, 19:06   #11
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Nei jeg har ikke det.
Jeg er forøvrig sjokkert over hvor mange herinne som har opplevd dette.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-12, 21:08   #12
Heddamor

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av kharadra, her.

Det er noe av det verste jeg har hørt!

Gammel 09-09-12, 19:13   #13
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Ja. Av noen sjarmerende elever.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 19:24   #14
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle inn her og si at jeg aldri har blitt kalt stygg, men så leser jeg over her at ikke stemmer.

Gammel 09-09-12, 19:25   #15
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg skulle inn her og si at jeg aldri har blitt kalt stygg, men så leser jeg over her at ikke stemmer.

Uff da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 19:28   #16
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Nei, aldri. Men jeg blir ganske sjokkert over det jeg leser her; fy søren så masse stygt folk kan få seg til å si. Makan.

Gammel 09-09-12, 19:30   #17
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Ja. Flere ganger også. Det som svei mest, var da min eks. gjorde det. Helt oppriktig. Mens vi var sammen.

Om noen gjør det i dag, så bryr det meg midt i brevsprekka.

Gammel 09-09-12, 19:33   #18
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg misunner dere som oppriktig ikke bryr dere, eller ikke har brydd dere om det.
Jeg spillerbeintøff, men det går rett i hjerteroten og lagres på harddisken for evig.

Gammel 09-09-12, 19:49   #19
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg misunner dere som oppriktig ikke bryr dere, eller ikke har brydd dere om det.
Jeg spillerbeintøff, men det går rett i hjerteroten og lagres på harddisken for evig.

Jeg brydde meg definitivt om det da det ble sagt, altså. Men det er over 20 år siden, og jeg er ikke lei meg for det .

Hadde noen kalt meg stygg nå derimot, hadde jeg blitt veldig lei meg.

Gammel 09-09-12, 19:55   #20
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, heldigvis ikke... I min barne/ungdomstid var det ikke slike teite lister (jmf en annen tråd) eller mobbing som jeg kan huske å ha registrert. Er takknemlig for det.

Når jeg leser i tråden om dere som har blitt kalt stygg så blir jeg helt satt ut. Trist hva noen kan finne på å si....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.