Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du noen gang blitt kalt stygg?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Har du noen gang blitt kalt stygg?
Ja 92 49,46%
Aldri 73 39,25%
Jeg kan ikke tro at noen gjør det 13 6,99%
Ikke direkte, men jeg har hørt det bak ryggen min 5 2,69%
Wiener 3 1,61%
Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-12, 19:13   #41
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?

Ja. Av noen sjarmerende elever.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 19:24   #42
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle inn her og si at jeg aldri har blitt kalt stygg, men så leser jeg over her at ikke stemmer.

Gammel 09-09-12, 19:25   #43
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg skulle inn her og si at jeg aldri har blitt kalt stygg, men så leser jeg over her at ikke stemmer.

Uff da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 19:28   #44
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Nei, aldri. Men jeg blir ganske sjokkert over det jeg leser her; fy søren så masse stygt folk kan få seg til å si. Makan.

Gammel 09-09-12, 19:30   #45
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Ja. Flere ganger også. Det som svei mest, var da min eks. gjorde det. Helt oppriktig. Mens vi var sammen.

Om noen gjør det i dag, så bryr det meg midt i brevsprekka.

Gammel 09-09-12, 19:33   #46
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg misunner dere som oppriktig ikke bryr dere, eller ikke har brydd dere om det.
Jeg spillerbeintøff, men det går rett i hjerteroten og lagres på harddisken for evig.

Gammel 09-09-12, 19:43   #47
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, en gang på videregående. Da hadde jeg en venninne som sa at det var så flott med meg og han jeg nettopp hadde blitt kjæreste med, for vi var liksom like stygge utseendemessig sett begge to.

Gammel 09-09-12, 19:48   #48
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, men jeg tror det bare har vært ved én anledning på videregående. Jeg ble veldig paff, jeg mener hva for en ting er det å si? Men vedkommende hadde så mange idiotiske utsagn at jeg greide å riste det sånn høvelig fra meg.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 19:49   #49
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Jeg misunner dere som oppriktig ikke bryr dere, eller ikke har brydd dere om det.
Jeg spillerbeintøff, men det går rett i hjerteroten og lagres på harddisken for evig.

Jeg brydde meg definitivt om det da det ble sagt, altså. Men det er over 20 år siden, og jeg er ikke lei meg for det .

Hadde noen kalt meg stygg nå derimot, hadde jeg blitt veldig lei meg.

Gammel 09-09-12, 19:52   #50
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Én gang. Det kom noen gutter bort til meg på byen bare for å si at jeg var stygg.
Den følelsen husker jeg så godt og det satt i så veldig lenge.

Jeg får helt sjokk når jeg leser at voksne mennesker kan gjøre slikt.

Gammel 09-09-12, 19:55   #51
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, heldigvis ikke... I min barne/ungdomstid var det ikke slike teite lister (jmf en annen tråd) eller mobbing som jeg kan huske å ha registrert. Er takknemlig for det.

Når jeg leser i tråden om dere som har blitt kalt stygg så blir jeg helt satt ut. Trist hva noen kan finne på å si....

Gammel 09-09-12, 19:56   #52
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig slemt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 20:06   #53
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Jeg stemte nei, men det stemmer ikke helt. Jeg har blitt kalt stygg av en person som var syk, og ikke hadde helt kontroll på hva h*n sa.

Gammel 09-09-12, 20:06   #54
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg skjønner at jeg jammen har vært veldig heldig med oppvekst og ungdomstid, har møtt mennesker som har villet meg vel. Det handler rett og slett om flaks.
Jeg er, og har alltid vært, ganske skjør og egentlig ikke så veldig tøff, og jeg lurer på hvordan jeg hadde taklet noe av det jeg leser her inne. Fy flate, så slemme folk kan være.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 20:12   #55
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Nei, det tror jeg egentlig ikke om jeg ser bort i fra noen unge, fulle gutter. Jeg synes det nesten var verre at en tilsvarende gutt sa til meg ute på byen (som er jeg ca 2 ganger i året eller så): Si meg, er ikke du for gammel til å gå på denne uteplassen"? Det skal da sies at jeg var absolutt ikke det, men tydeligvis i hans øyne. Joda, det er en del av denne plassen som stort sett fylles av 20-åringer, men ikke de resterende avdelingene. Dette skjedde da mens vi sto ute og røyket. Å føle at andre synes jeg er for gammel synes jeg nesten er verre enn at de rakker ned på utseendet mitt. Det liker jeg jo ikke selv en gang.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 20:21   #56
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åjada, det hender.

Det som sitter best igjen er den sjarmerende ekskjæresten min. Der satt han mens vi var sammen, og han skrøt til kompisen. "Jammen glad jeg ikke har ei sånn pen dame, de får man jo aldri ha i fred!" jo-nei, han sa jo ikke at jeg var stygg direkte, menneh ... det ble liksom ikke oss to for å si det sånn.

Gammel 09-09-12, 20:22   #57
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff, dette var trist lesning.

Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har blitt kalt stygg, jeg tror jeg er av typen som ville husket det. Jeg tilhørte aldri "de pene", heller. Men så tror jeg ikke begrepet nødvendigvis alltid brukes for å kategorisere folk på skalaen pen/stygg, det dreier seg vel heller ofte om å ville mobbe og såre, og trykke noen andre ned?

Gammel 09-09-12, 20:30   #58
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange, mange ganger - men ikke etter at jeg ble voksen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-12, 20:34   #59
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Det som sitter best i var en gang da jeg var ute på byen med Mannen. Han møtte en gammel venninne og de ble stående og småprate. Hun er en jente som går for å være ekstremt modellpen og så sier hun: Jeg hører du har giftet deg? Han svarer: Ja, det har jeg. Hun kaster ett blikk på meg og sier med verdens mest ovenfra og ned blikk: Med HUN??? Du har ikke giftet deg med HENNE??

Det gjorde mer vondt enn om hun hadde spyttet på meg og sagt rett ut at jeg var stygg.

En aldeles nydelig slektning av meg, som også har en veldig kjekk mann, har en "venninne" som stadig må stikke i henne hvor UTROLIG det er at HUN, som er så "alminnelig", har vært så UTROLIG heldig å få seg en SÅ bra fyr. Jeg blir så sur av det, både fordi det er slemt, men også fordi det virkelig og helt objektivt, er FEIL!

Gammel 09-09-12, 20:36   #60
Silje sol
Aktiv

Medlem siden: Mar 2010
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Ja, hver dag på jobb.
(men tar det ikke så tungt, jobber på dement avdeling )

Ellers, ikke som jeg kan huske siden ungdomsskolen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.