|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Har du noen gang blitt kalt stygg? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
92 | 49,46% |
Aldri |
73 | 39,25% |
Jeg kan ikke tro at noen gjør det |
13 | 6,99% |
Ikke direkte, men jeg har hørt det bak ryggen min |
5 | 2,69% |
Wiener |
3 | 1,61% |
Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja. Av noen sjarmerende elever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Jeg skulle inn her og si at jeg aldri har blitt kalt stygg, men så leser jeg over her at ikke stemmer.
![]() |
#44 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Nei, aldri. Men jeg blir ganske sjokkert over det jeg leser her; fy søren så masse stygt folk kan få seg til å si. Makan.
![]() |
#45 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja. Flere ganger også. Det som svei mest, var da min eks. gjorde det. Helt oppriktig. Mens vi var sammen.
![]() |
#46 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Jeg misunner dere som oppriktig ikke bryr dere, eller ikke har brydd dere om det.
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja, en gang på videregående. Da hadde jeg en venninne som sa at det var så flott med meg og han jeg nettopp hadde blitt kjæreste med, for vi var liksom like stygge utseendemessig sett begge to.
![]() |
#48 |
Originala
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja, men jeg tror det bare har vært ved én anledning på videregående. Jeg ble veldig paff, jeg mener hva for en ting er det å si? Men vedkommende hadde så mange idiotiske utsagn at jeg greide å riste det sånn høvelig fra meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?
Jeg brydde meg definitivt om det da det ble sagt, altså. Men det er over 20 år siden, og jeg er ikke lei meg for det nå.
![]() |
#50 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Én gang. Det kom noen gutter bort til meg på byen bare for å si at jeg var stygg.
![]() |
#51 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Nei, heldigvis ikke... I min barne/ungdomstid var det ikke slike teite lister (jmf en annen tråd) eller mobbing som jeg kan huske å ha registrert. Er takknemlig for det.
![]() |
#53 |
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Jeg stemte nei, men det stemmer ikke helt. Jeg har blitt kalt stygg av en person som var syk, og ikke hadde helt kontroll på hva h*n sa.
![]() |
#54 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Nei, jeg skjønner at jeg jammen har vært veldig heldig med oppvekst og ungdomstid, har møtt mennesker som har villet meg vel. Det handler rett og slett om flaks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Nei, det tror jeg egentlig ikke om jeg ser bort i fra noen unge, fulle gutter. Jeg synes det nesten var verre at en tilsvarende gutt sa til meg ute på byen (som er jeg ca 2 ganger i året eller så): Si meg, er ikke du for gammel til å gå på denne uteplassen"? Det skal da sies at jeg var absolutt ikke det, men tydeligvis i hans øyne. Joda, det er en del av denne plassen som stort sett fylles av 20-åringer, men ikke de resterende avdelingene. Dette skjedde da mens vi sto ute og røyket. Å føle at andre synes jeg er for gammel synes jeg nesten er verre enn at de rakker ned på utseendet mitt. Det liker jeg jo ikke selv en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Åjada, det hender.
![]() |
#57 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Huff, dette var trist lesning.
![]() |
#59 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?
En aldeles nydelig slektning av meg, som også har en veldig kjekk mann, har en "venninne" som stadig må stikke i henne hvor UTROLIG det er at HUN, som er så "alminnelig", har vært så UTROLIG heldig å få seg en SÅ bra fyr.
![]() |
#60 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja, hver dag på jobb.
![]() |
|
|