|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Har du noen gang blitt kalt stygg? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
92 | 49,46% |
Aldri |
73 | 39,25% |
Jeg kan ikke tro at noen gjør det |
13 | 6,99% |
Ikke direkte, men jeg har hørt det bak ryggen min |
5 | 2,69% |
Wiener |
3 | 1,61% |
Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lettere utlada
|
![]() Har du noen gang blitt kalt stygg?Og siden jeg hadde en tråd ang det å bli kalt pen, må jeg selvsagt ha en tråd ang det motsatte.
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Jada. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Og her skulle det da vært en poll....men jeg var litt kjapp.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?En gang og glemmer det aldri. De var noen idioter av fulle harry gutter, man allikevel. Jeg var atten ca og var ute. De slang med leppa og sammenlignet meg med min søster. Hyggelig. Min søster ble rasende da jeg fortalte det husker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Jada. Gjennom hele oppveksten. Det finnes morsommere ting for en femtenåring enn at gutta står og later som om de brekker seg når du går forbi.
![]() |
![]() |
#6 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Jupp, en gutt på ungdomsskolen sa en gang at jeg var stygg. Som i "æsj, du er Schtygg!" Den svei skikkelig for en fjortenåring, (jeg gikk jo rundt og trodde at jeg så fullstendig normal ut) men det hjalp litt at han fant noe galt med minst 50 % av jentene i klassen og slett ikke var redd for å fortelle det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja. Gjennom hele ungdomsskolen, og første året på videregående av de jeg da heldigvis ikke lenger gikk i klasse med, men delte skolebuss med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Takk til modde som fikset.
![]() |
#9 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja, det har jeg.
![]() |
#10 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Nei, men jeg har fått påpekt mindre perfekte detaljer ved kroppen og ansiktet mitt, av en veldig ond person, som en bevisst metode for å ødelegge selvtilliten min da jeg var helt ung. I ettertid ser jeg jo godt at dette var nettopp det siste og ikke feil ved meg. Men sånt kan sitte i likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Broren min kalte meg stygg og sa at det var grunnen til at jeg ikke hadde kjæreste da jeg var fjortis. Han visste at han trykket på på de rette/feile knappene da, gitt.
![]() |
![]() |
#12 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Taien: Hva? Voksne folk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?
Søskenkjærleik! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Da jeg var barn / ungdom ble jeg kalt for stygg så og si hver dag... I voksen alder kan jeg ikke huske at det har skjedd.
![]() |
#16 |
kamerat
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ja, men ikke etter ungdomsskolen, tror jeg.
![]() |
#17 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?
Å ja da. "Voksne" folk. Jeg må være enig med deg i betegnelsen voksen altså. Dette har vært folk fra alder 23/24 - 50 altså. Lurer på hvorfor jeg ikke går så ofte på byen egentlig?!
![]() |
#19 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Nei, det tror jeg ikke. Eller rettere sagt, det ville jeg nok husket. For jeg er blitt kalt feit, og kan omtrent pinpointe når og hvor og av hvem de ordene ble sagt. Men jeg var overvektig, så det stemte jo for så vidt. Men jeg er ikke stygg - så hvis noen hadde sagt det tror jeg virkelig ikke at jeg ville tatt meg like nær av det.
Sist redigert av Miss Norway : 09-09-12 kl 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Har du noen gang blitt kalt stygg?Ikke som jeg kan huske.
![]() |
|
|