|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2012
![]() |
![]() Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Huff ja.. Faren til barnet mitt hadde en tendens til å ikke dusje, som regel 1-2 ganger i uka. Så en nett fikk jeg rett og slett ikke til å sove for det stinket b-o-k-s-t-a-v-e-l-i-g-t-a-l-t! Så jeg sendte en sms til venninna mi om det fordi hun visste hvordan det var.. Tilfeldigvis gikk jeg på do den morgenenen og han så den meldingen. Var litt kleint og jeg hadde dårlig samvittighet lenge. Heldigvis starta han å dusje litt oftere;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Jeg sa noen ganske stygge ting til en gutt i klassen på ungdomsskolen. Jeg delte bord med han på heimkunnskapen, og han hadde så mange gule kviser som han alltid satt og plukket på mens vi spiste, iblandet at han pellet seg både i nesa og ørene. På toppen av det hele dusjet han nok sjelden.
![]() |
#43 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Fra nord
![]() |
![]() Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Ja
![]() |
#46 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Mulig at jeg har selektiv hukommelse, men jeg kan ikke huske å ha sagt noe stygt til noen om utseende. Jeg kommenterer heller ikke andres utseende til noen. Kanskje med unntak av mannen min. Det er jo ikke noe penere å "baksnakke" med ham, men jeg gjør det vel av og til fordi vi tenker veldig likt og stort sett er enige og jeg vet at det ikke kommer videre fra ham. Om jeg sier noe så er det stort sett om mennesker jeg ikke kjenner da, og gjerne i aviser, på TV el.l.
![]() |
#47 |
One of These Days
|
![]() Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Jeg har sagt masse stygt om andre både direkte og indirekte. Nå prøver jeg hardt å ikke gjøre det, for jeg vet hvor sårende det er. I min ungdom tenkte jeg ikke slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Jepp. Jeg husker ikke helt hva som ble sagt. Bare at vi spøkte (med et vennepar) om oe som gikk på vekt. Som venninnen min ikke var sår på. Men så trødde keg over en grense og hun ble lei seg. Sjelden har jeg følt meg så dårlig. Men jeg har virkelig fortrengt nøyaktig hva det gikk i. Men jeg brukte det som et eksempel på ubetenksomhet overfor datteren min senest i helgen, da hun og ei venninne kom litt skjevt ut. Det sitter i enda, 18 år etterpå...
![]() |
#49 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Aldri direkte til noen, det tror jeg ikke jeg kunne gjort om jeg aldri så mye ville.
![]() |
#50 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Kom forresten på en gang jeg var på en bar, der man i annen etasje kunne se ned til første. Jeg sto ved siden av en venn av meg, og så utover og sa "Ja her var det månelyst." fordi det var så mange menn med måne der. Utrolig festlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
guru advisor
|
![]() Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Det tror jeg ikke. Eller; det er jeg ganske sikker på at jeg ikke har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Nå kom jeg på noe jeg har sagt. |
![]() |
![]() |
#54 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Har du noengang sagt noe ufint om andres utseende?Haha, det minner meg om Espen Eckbo som en gang var en fyr som hadde en kamerat i rullestol. Han klarte å si alt mulig rart feil. Snakket f.eks om at han selv var kalv-beint, og lurte på om vennen var hjulbeint.
![]() |
|
|