|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVE
Hehe, jeg har en kurv full av prototyper her som jeg skal legge ut etterhvert, men de som teststrikker skal få lov å tjene seg rike selv altså |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVE
Min cowl er ferdig men jeg er ikke fornøyd med garnvalg og utseende, så har justert litt - to av de andre teststrikkerne (jeg har teststrikkere!!! danser2: ) strikker den i ny justert form. Så får vi se (snart |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVESa jeg hvor gøy jeg synes det er med egne teststrikkere?? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEJeg ble ikke fornøyd med det garnet jeg har her (falk). Synes det ble litt grovt, og ikke så mykt som jeg kunne ønsket meg.
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Off the map.
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVETrenger du flere teststrikkere av herrecowl, så er jeg litt keen (litt for å prokastinere alle vottene jeg har tenkt å strikke - votter er litt kjedelig, vurderer å prøve magic loop, men det ser litt krøkkete ut)
|
|
|
#14 |
|
Off the map.
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVESendte deg en Mail, men vet ikke om du (og evt andre prøvestrikkere) er enig. Så hvis du er her og ikke på mailen så spør jeg her også, for jeg lurer på om jeg skal rekke opp eller ikke:
|
|
|
#15 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEKom i gang med å strikke cowl nå, og liker mønsteret veldig godt. Dette blir jammen fint. Så kreativ du er! Nå må jeg bare gå inn og lære meg å bruke ravelry. Har hatt konto der ett år, men aldri brukt den.
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEDa er jeg nesten ferdig med halsen. Holder på med baksiden nå. Brukte forandringene jeg fikk på mail og syns det har funket bra. Gleder meg til å dampe den og prøve den på en av ungene. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Bilde, ta bilde! Jeg har måtte rekke opp noen runder, da jeg fikk følgefeil delux, men nå er jeg igang igjen. Skal bare se hvor mye ro disse barna spanderer på meg i kveld, jeg må konsentrere meg, for jeg er ikke vant med engelsk oppskrift. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Konsentrere meg ja. Jeg får det jo søren ikke til, og det er ikke barna sin skyld for å si det slik. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEHuffda |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Off the map.
|
Sv: Noen som kunne tenkt seg å teststrikke en halsoppskrift? Min første oppskrift EVEDa har jeg strikket en ekstra rille, ser bedre ut nå.
|
![]() |
|
|