|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Einsam
|
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Senest kl 06: Står opp - vekker vesla, som ligger på badegulvet mens jeg dusjer |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?
Jeg står opp idet mann og barn går ut av huset. :rødmer veldig: |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Nå som jeg har vært oppe før grisen fiser en periode (kl.05.30), har jeg gjort klart alt kvelden før. Alt fra matpakker til dusjing på meg. Jeg har da bare meg selv å tenke på og ungene er såpass store at de ikke krever mer enn vekking, noe som i og for seg kan være en utfordring nok. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Kaffe. Et absolutt must. Jeg er mye blidere med litt koffein innabords. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
lettere utlada
|
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Hva jeg gjør for å få en god start på dagen?
|
|
|
#47 |
|
lettere utlada
|
Men det skal sis at når jeg står opp meg ungene, så priorierer jeg en god frokost for oss alle. Men det er lett når vi ikke har ekstakte klokkeslett å forholde oss til.
|
|
|
#48 |
|
|
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Morgenen til oss er sånn:
|
|
|
|
#49 |
|
|
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Cluet for meg er å ha mest mulig klart. Ingen overraskelser på morgenen. Vite hvor og hva vi skal, gjøre ting klart og ha full kontroll.
|
|
|
|
#50 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg planlegger at jeg skal bli sånn som finner frem klær, pakker barnehagesekker og lager matpakke om kvelden. Noen ganger gjør jeg det, da går morgenen lett.
|
|
|
#51 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Spise frokost med spisebordet, det har vi aldri tid til på morgenen. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Hos oss er dt som følger:
|
|
|
#53 |
|
Er frisk!
|
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Vi har gode, rolige morgener. Vet ikke helt hvorfor, men kan fortelle om dem:
|
|
|
|
#54 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Oh yes! Får jeg ikke morgenkaffen min, blir jeg rett og slett litt ilsken.
|
|
|
#55 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Oioi, jeg syns jeg ser meg selv med hele hurven på badet på morgenen.
|
|
|
#56 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Vi lager også matpakke inkl. frokost (til ungene - jeg må ha fersk
|
|
|
#57 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg har det fryktelig om morgenen, rett og slett. Jeg tror at alle andre i familien har det bedre enn meg. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Jeg står opp ca 30 min før jeg drar, mannen ordener så og si alt med unger. Han lager frokost og matpakke til alle. De drar en halvtime etter meg. Ja jeg er veldig bortskjemt. Jeg må lære meg til å stå opp før, det er bare mas og kjas, og ofte rekker jeg ikke å spise maten han lager til meg en gang. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
både her og der
|
Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?Mannen er a-menneske, og står opp før seks hver dag. Han drikker kaffe i fred og ro og jobber litt. Jeg har klokka på 6.20 og står opp omtrent med en gang, og sjangler inn på badet i nærmest bevisstløs tilstand. Det gjør vondt å stå opp! Hvis jeg dusjer, får jeg en god start, og kan kanskje klare å snakke litt med mannen før jeg lager kaffe. Kaffe er redningen min.
|
|
|
#60 |
|
Er frisk!
|
Hehe - ja, jeg vet vi er heldige. Her er alle a-mennesker bortsett fra mannen, men han er heldigvis i godt humør om morgenen selv om han er trøtt.
|
|
![]() |
|
|