Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-12, 11:47   #41
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Morgenrutinar - kva gjer du for å få ein god start på dagen?

Tussa.

Gammel 11-10-12, 11:58   #42
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Senest kl 06: Står opp - vekker vesla, som ligger på badegulvet mens jeg dusjer

Ca 0615: Ferdig dusjet og påkledd, jeg spiser tre knekkebrød og leser nettaviser mens vesla våkner skikkelig i dusjen.

ca 0625: Vesla ute av dusjen, rask påkledning, før hun nå spiser frokost, varierende. Ofte koker jeg havregrøt mens hun er i dusjen.

0630-0645: Vesla smører nistepakke, jeg rydder kjøkkenet etter henne, bilen startes opp, evnt litt klesvask, jeg innom badet for siste finish - dvs sminke som tar sånn ca to minutter max. Sjekker ofte ukeplan for siste gang slik i seneste laget.

0650: Guttungen vekkes. Får som regel noen ord med ham før han er i live, mens han står i dusjen.

0658: Jeg og vesla sitter i bilen, på vei til SFO. Jeg er som regel på jobb 0740-0745, flekser slik at jeg kan få bedre tid på ettermiddagene.

Jeg legger meg slik rimelig tidlig, som regel ca 2230, men 2130 er også helt normalt...

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 12:04   #43
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Har du ting du gjer kvar morgon for å få ein god start på dagen, for seg sjølv og ungane/familien? Meditasjon, dusj, spesiell frukost, sex , ein sang? Ja - kva som helst? Eg har lyst å gjera nokon grep for å få ein betre morgon....

Jeg står opp idet mann og barn går ut av huset. :rødmer veldig:

Men til mitt forsvar skal det nevnes at hvis jeg gjør noe annet, så klager bare mannen over at jeg blander meg i rutinene hans, og det ender alltid med frustrasjon og krangling.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 12:15   #44
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nå som jeg har vært oppe før grisen fiser en periode (kl.05.30), har jeg gjort klart alt kvelden før. Alt fra matpakker til dusjing på meg. Jeg har da bare meg selv å tenke på og ungene er såpass store at de ikke krever mer enn vekking, noe som i og for seg kan være en utfordring nok.
Ellers er jeg stort sett hjemme når ungen skal opp og ut og det er ikke spesielt krevende morgener hos oss lenger.

Så verken sang eller sex, kun en kopp kaffe, en skive og rett ut.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 12:22   #45
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Kaffe. Et absolutt must. Jeg er mye blidere med litt koffein innabords.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 12:22   #46
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Hva jeg gjør for å få en god start på dagen?

Ligger godt under dyna mens mannen tar seg av ungene og står opp når de er ute av døra. Da lager jeg meg en kopp te og en skive, og koser meg med avisen.
SÅ finner jeg energien jeg trenger til å ta fatt på huset. (hjemmeværende)

Gammel 11-10-12, 12:23   #47
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Hva jeg gjør for å få en god start på dagen?

Ligger godt under dyna mens mannen tar seg av ungene og står opp når de er ute av døra. Da lager jeg meg en kopp te og en skive, og koser meg med avisen.
SÅ finner jeg energien jeg trenger til å ta fatt på huset. (hjemmeværende)

Men det skal sis at når jeg står opp meg ungene, så priorierer jeg en god frokost for oss alle. Men det er lett når vi ikke har ekstakte klokkeslett å forholde oss til.

Gammel 11-10-12, 12:24   #48
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Morgenen til oss er sånn:

06.30 - Klokka mi ringer, jeg hopper i dusjen og er lykkelig for at jeg fikk sove til 06.30. Mens jeg er på badet kommer en eller begge ungene tuslende, hjelper Storebror på do, og sender de på stua. Lillesøster kan godt finne på å våkne 05.30, så da starter alt en time før. men går ut fra 06.30 er stå opp til nå, for alt er likedann om vi er oppe tidligere, bare at jeg og lillesøster får en time på stua alene...
07.00 Jeg er ferdig, unger er tisset og pusset tenner og skal ha på klær.
Jeg hjelper lillesøster mens jeg forteller storebror hva han skal gjøre. Dette kan ta vinter, vår sommer og høst, så ender med at jeg må kle på han også, og sortere klær der de skal være.
Jeg lurer meg til en kopp kaffe og en røyk på trappa mens Storebror får sine 10 minutter med lek som han MÅ ha, og Lillesøster sitter og koser. Skriver i boka til Storebror hvis det har skjedd noe den natta. Ellers skriver jeg kvelden før.
07.45. Vi begynner å bevege oss ut døra. På gode dager går dette som en lek, hjelpe ungene på med klær, røske med meg sekker og stæsj og kjøre i barnehagen.
På dårlige dager er det å bære en hylende, skrikende, vrælende storebror ut i bilen mens jeg prøver å roe ned lillesøster.
08.00 jeg er forhåpnelitgvis på vei hjem og kan spise frokst. Eller på vei til møte eller jobb.

Kvelden før blir alt av klær lagt frem, sekker og vesker pakket og alt er klart til neste dag. Det redder vettet mange ganger.

Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 12:27   #49
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Cluet for meg er å ha mest mulig klart. Ingen overraskelser på morgenen. Vite hvor og hva vi skal, gjøre ting klart og ha full kontroll.
Jeg planlegger morgenen ut fra det, og om står gjerne opp en halvtime tidligere hvis jeg MÅ være et sted 08.30, for da slipper jeg å mase på ungene.
Maser jeg på Storebror er det hundre og ett ute.

Lillesøster 09
Serafin er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 12:32   #50
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg planlegger at jeg skal bli sånn som finner frem klær, pakker barnehagesekker og lager matpakke om kvelden. Noen ganger gjør jeg det, da går morgenen lett.

Sånn ellers har vi en morgen-redning som er kjent som kamelen "la ungene se barnetv om morgenen"

Knerten er ferdig påkledd først. Han sitter i sofaen med et pledd og ser barnetv mens Mikro blir klar. Han roper at han er sulten, sånn omtrent når hun er ferdig. De får dele en banan mens de ser mer tv, samtidig med at jeg ordner matpakken min. (Det er bare meg som skal ha matpakke her i huset.)

Jeg husker ikke helt når jeg måtte svelge denne kamelen, det har jeg fortrengt. Jeg tror det var rundt da Mikro kom til, og jeg ikke hadde nok hender på morgenkvisten... Det er ikke så lenge han ser, men det holder ham fra å henge i beina på meg og syte og klage og hindre meg i å få gjort noe.

Gammel 11-10-12, 12:37   #51
Fjols

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Spise frokost med spisebordet, det har vi aldri tid til på morgenen.

Stå opp 06.15, dusje og ordne meg. Er ferdig litt før kl.07.00.
Vekke barn, få i dem frokost. Kle på dem.
Ut av døren kl.07.30.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 13:03   #52
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hos oss er dt som følger:

0600: Vekkerklokka mi ringer. Jeg går i dusjen, sminker meg og kler på.
0630: Ordner matpakke til eldste. Som regel er de to minste opp. De får en yoghurt e.l. Jeg spiser frokost orgelet avisa.
0645: Vekker mannen hvis ikke han har våknet i kaoset.
0700: Vasker og kler på barna. Vekker eldste slik at hun er oppe når vi reiser
0715: Kjører barna i bhg.
0745: Jeg kommer til jobb og snakker som regel med eldste som da går selv til skolen.

Ikke så veldig stress og som regel går det bra frem til vi skal reise. Da blir mellomste sur siden han ikke får ha med seg masse leker i bhg, og minste bare hyyyyyylskriker.

Gammel 11-10-12, 13:09   #53
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Vi har gode, rolige morgener. Vet ikke helt hvorfor, men kan fortelle om dem:

Vi står opp kvart på syv. Da går alle fem på badet (samtidig, ja) - jeg har ansvar for påkledning av minsten og de to andre klarer seg selv. Mannen er først ferdig og går ned, så sender jeg de andre ned etter tur. De to eldste lager seg frokost selv, mannen lager til seg og minsten. Jeg steller meg og går ned og lager matpakker og sørger for at blyanter er spisset og gymposen full og stillelesingsbok i sekken og slike ting. Når barna er ferdige med å spise, leker de litt mens jeg spiser og mannen rydder på kjøkkenet. Så går alle ut, de to eldste går til skolen og vi kjører i barnehagen og deretter på jobb (i en bil). Vi er ute av huset kvart på åtte til vanlig, men av og til reiser vi halv åtte og det går fint også.

Vi forbereder forøvrig absolutt ingenting kvelden før. Vi sparer sikkert litt tid på at jeg ikke sminker meg og at vi ikke dusjer om morgenen (bare kattevask da, dusjen tar vi på kvelden).

Gammel 11-10-12, 13:27   #54
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Kaffe. Et absolutt must. Jeg er mye blidere med litt koffein innabords.

Oh yes! Får jeg ikke morgenkaffen min, blir jeg rett og slett litt ilsken.

Gammel 11-10-12, 15:22   #55
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oioi, jeg syns jeg ser meg selv med hele hurven på badet på morgenen. DA hadde det vært vanskelig å overholde Regel Nr 1 (Ikke drepe noen).

Det må være fint å våkne og være akkurat som et vanlig menneske, sånn mer eller mindre med en gang!

Gammel 11-10-12, 17:06   #56
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi lager også matpakke inkl. frokost (til ungene - jeg må ha fersk ) kvelden før. Og legger frem tøy, yttertøy og sekker.

06:50: Min vekkerklokke ringer. Jeg går i dusjen.
07:00. Mannens vekkerklokke ringer. Jeg går i dusjen hvis jeg snoozet fra min.
07:01. Mannen henter Snorkfrøken inn i sengen. Jeg er (snart) ferdig i dusjen og kryper opp i sengen igjen. Kosing og koseprating med deilig, søvnvarm 5-åring som legger dovne armer rundt halsen min.
07:05. Mannen henter Storebror inn i sengen. Kosing og koseprating der også.
07:15. Jeg går på badet med ungene, mannen går opp og gjør klar kaffe og setter frem maten. Ungene kler i teorien på seg selv, i teorien de klærne jeg har lagt frem. Det er i teorien ro og harmoni. (Vanligvis slett ikke så gærnt, altså.)
07:25. Begge ungene har kommet seg opp, mor kler på seg noe annet enn morgenkåpe.
07:30. Mor kommer opp til ferdig kaffe, barna har spist 3 smuler og satt på musikk ( ). Dansing er optional (men slett ikke uvanlig).
07:45. Storebror går ned og pusser tennene, og gjør seg klar til å dra, må være ute senest 08:00.
07:50. Snorkfrøken går ned og pusser tennene, jeg pakker matbokser i sekker og overser ferdigstillingen. Innimellom sminking og selvtannpussing. Mannen rydder på kjøkkenet.
08:05. En av oss drar med Snorkfrøken, den andre rett på jobb.

Effektivt, men ikke hektisk. Jeg er så glad jeg er ferdig med 2-3-åringer.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 17:54   #57
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg har det fryktelig om morgenen, rett og slett. Jeg tror at alle andre i familien har det bedre enn meg. Jeg fatter ikke at det aldri skal bli lettere å stå opp.

Når jeg begynner til første undervisningsøkt så er morgenen sånn:
Klokka 6 - mannen står opp
Klokka 6.15 - mannen vekker meg
Klokka 6.30 - jeg har lidd i senga i et kvarter og kan nå slite meg opp og ut på badet. Hvis jeg velger å ikke dusje så går jeg tilbake i senga etter at jeg har stelt meg og ligger der og lider litt til.
Klokka 6.50 - spør mannen om han kan være så snill å lage matpakke til meg også, og det gjør han. Jeg spiser ei skive på ren trass, og går for å pusse tenner.
Klokka 7 - jeg er ute av døra og på vei til jobb, og mannen går for å vekke ungene.
Klokka 7.10 er jentungen og guttungen oppe. Minstemann ligger i senga si og lider.
Klokka 7.30 er alle oppe, og samlet på kjøkkenet for frokost.
Klokka 7.45 - mannen tar bussen til jobb
Klokka 7.55 - eldste sykler til skolen.
Klokka 8.00 - nummer to og tre går til skolen.

Når jeg begynner senere er alt helt likt, bare at jeg lider på et litt senere tidspunkt, og mannen tar bussen til jobb klokka 7.20.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 17:58   #58
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg står opp ca 30 min før jeg drar, mannen ordener så og si alt med unger. Han lager frokost og matpakke til alle. De drar en halvtime etter meg. Ja jeg er veldig bortskjemt. Jeg må lære meg til å stå opp før, det er bare mas og kjas, og ofte rekker jeg ikke å spise maten han lager til meg en gang.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-12, 19:58   #59
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mannen er a-menneske, og står opp før seks hver dag. Han drikker kaffe i fred og ro og jobber litt. Jeg har klokka på 6.20 og står opp omtrent med en gang, og sjangler inn på badet i nærmest bevisstløs tilstand. Det gjør vondt å stå opp! Hvis jeg dusjer, får jeg en god start, og kan kanskje klare å snakke litt med mannen før jeg lager kaffe. Kaffe er redningen min. Jeg drikker kaffe, og prøver å få ungene opp rundt kl.7. Mellomste er a-menneske, mens de to andre er som meg. Vi prøver å spise frokost noenlunde samtidig. Mannen drar rundt 7.20. Hvis jeg begynner til første time, drar jeg ca.halv åtte, ellers drar jeg rundt åtte. Ungene lager frokost og matpakke selv, og det er deilig.

Gammel 11-10-12, 20:53   #60
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Oioi, jeg syns jeg ser meg selv med hele hurven på badet på morgenen. DA hadde det vært vanskelig å overholde Regel Nr 1 (Ikke drepe noen).

Det må være fint å våkne og være akkurat som et vanlig menneske, sånn mer eller mindre med en gang!

Hehe - ja, jeg vet vi er heldige. Her er alle a-mennesker bortsett fra mannen, men han er heldigvis i godt humør om morgenen selv om han er trøtt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.