Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Loggar du MSN-samtalane dine?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Loggar du Msn-samtalane dine?
Ja 26 21,14%
Av og til 7 5,69%
Nei 90 73,17%
Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-07, 13:08   #41
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Loggar du Msn-samtalane dine?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Btw; hvis man har standard logging, kan man skru av og slette? Hvordan gjør man det?

Det står hvor loggen ligger inne på Tools- Options - Messages - Message History. Bare slett de der de ligger, det er en logg for hvert nick/bruker om jeg ikke husker feil.

:har reinnstallert pc så logg var waste :

Gammel 16-04-07, 13:25   #42
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Kan jeg spørre hvordan en gjør det ?

Gammel 16-04-07, 13:29   #43
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk det lett til:
Tools- Options - Messages - Message History. Eller som det het hos meg: verktøy-alternativer-meldinger-meldingslogg og så kan man skru av eller på.
Du åpner menyen øverst i vinduet, en firkantet rute med pil inni.

Gammel 16-04-07, 14:05   #44
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har jeg en gammel versjon tro? Jeg kommer så langt som Verktøy - Alternativer og så finner jeg ikke Meldinger.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 14:10   #45
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Står det Windows Live Messenger øverst på hovedbildet?

Gammel 16-04-07, 14:16   #46
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Står det Windows Live Messenger øverst på hovedbildet?

Nei det gjør det visst ikke. Det står bare Windows Messenger.

Gammel 16-04-07, 14:20   #47
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Da har du en eldre utgave.

Så vidt jeg kan se av den så har den ikke logg-funksjonen.
Du får oppgradere til Live-versjonen.

Gammel 16-04-07, 14:41   #48
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Standard

Eller ikke, siden jeg egentlig ikke har savnet det.

Gammel 16-04-07, 17:12   #49
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

t

Nei, jeg leser ikke ungenes logg. Jeg logger deres for å ha det som en sikkerhet dersom det oppstår noe krøll. F.eks har jeg brukt det engang da min datter påstod at de ble trakassert av noen de ikke visste hvem var på msn. Da var det greit å kunne sjekke hva som var blitt gjort og sagt, og ta en alvorsprat med frøkna om hvem man la til, og hva man sa eller ikke sa på msn.
Jeg har ingen overvåkningsbehov for mine barn, hvis det er det du insinuerer, men jeg synes faktisk det er uansvarlig ikke å passe på dem også på nett (min eldste er 10).

Jeg insinuerte ingenting. Jeg bare spurte.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-07, 19:11   #50
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Nei. Ikke som jeg vet i alle fall.

Gammel 01-05-08, 13:19   #51
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Jeg aner ikke, men trur ikke jeg har det,men ser at det hadde vært kjekt et par ganger, men er det slik at alle samtalene blir logget eller kan man velge de man vil logge samtale til ?

Butterfly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 13:41   #52
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Jeg logger ikke Msn-samtalene mine..

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 16:31   #53
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Loggar du MSN-samtalane dine?

Og der lærte jeg noe nytt.

Jeg har Live messenger, men det var tydeligvis ikke haket av for logging på min. Men absolutt greit å vite, hvis jeg skulle ha behov for å logge noe, eller spionere på mannen.

Gammel 01-05-08, 21:23   #54
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei, da kan jo mannen finne ut hvor mange elskere jeg har.

Gammel 01-05-08, 21:39   #55
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Nei

Gammel 01-05-08, 21:58   #56
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei, da kan jo mannen finne ut hvor mange elskere jeg har.

Det kan han selv om du ikke logger også.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 22:01   #57
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Nei, det gjør vi ikke.
Om barna begynner å bruke MSN så kommer vi til å gjøre det.
(og si i fra til de at vi gjør det selvsagt)

Gammel 01-05-08, 22:04   #58
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Logger ikke. Ser overhodet ikke noe behov for å ha samtalene liggende på maskina. Spesielt ikke når vi er flere som bruker samme maskin.

Kommer nok til å logge ungenes msn. Ikke for å faktisk lese, men for å gjøre dem klar over at jeg faktisk kan lese, om det skulle være ting som tilsier at jeg bør det.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 22:05   #59
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg logger altså da ikke. Men kommer til å logge barnas, hvis msn fortsatt er pop når de blir så store. Jeg tviler.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 22:07   #60
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Det er 1 år siden nesten sist jeg brukte MSN. Men logget av og til, om jeg fikk telefonnr eller annet som jeg orket ikke å skrive det ned eller huske det.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:53.