|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Mars var fantastisk, da.
![]() |
#2 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg liker sommertemperatur på 25-30 grader og vintertemp på -5 - -10.
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Pinsen i fjor var iallefall fantastisk, og den var i slutten av mai tror jeg. Vi var på fjellet og gikk på snøen i fjellstøvler og shorts.
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Om sommeren er det deilig med 25-26 grader. Er det varmere må jeg bade. 35+ synes jeg er pyton, i hvert fall hvis det ikke er vann i nærheten.
![]() |
#6 |
This is normal!
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?
Og da tok jeg fjorårets eneste utendørs svømmetur. Jeg prøvde å bade litt senere på sommeren, men det var bare hurtigbad.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Blir det mye over tretti grader så blir det for varmt for meg. Jeg er ingen strandløve i timesvis så jeg liker best ferieturer der det er behagelig å gjøre andre ting. 25 grader er egentlig perfekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Ute på vinteren trenger det ikke bli noe kaldere enn -5. Jeg misliker sterkt kulde. På sommeren trenger det heller ikke være noe særlig varmere enn +25 (heller ikke noe kjøligere enn +15), men jeg trives bedre i varme nå enn da jeg var yngre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?-5 til 0 er finfint på vinteren, slik vi har nå. Jeg sliter med pusten og vond kropp når det kryper ned mot tosifrede minusgrader, og blir sur og lei av typisk vestlandsvinter med kuling, regn og 4 plussgrader.
![]() |
![]() |
#11 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg liker bedre å fryse enn å svette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg trives i -20 og i varmegrader opp i mot 40. Bruker noen dager på å aklimatisere meg til varme, da. Har bodd og kunne fint bodd i områder hvor temperaturen er ganske høy, samtidig som jeg trives godt med skikkelig vinter.
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Jeg og. Jeg blir sur og irritabel av å svette. Å fryse litt er helt greit, eller jeg kan kle på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?For å svare på spørsmålet: Jeg kunne, i en ideell verden, hatt noen uker med minusgrader, barfrost og sol, deretter litt snø, så mild og vakker vår med 15 grader, men resten av året rundt 20-22. Det er nok. Hvis jeg skal jobbe, støvsuge, rydde og lage mat, kan jeg ikke ha det stort varmere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg synes sterk varme er verre enn sterk kulde og det er jo forsåvidt bra siden jeg har bosatt meg der jeg bor (nærmere 30 minusgrader i dagevis nå). Om sommeren synes jeg 23-24 grader er fint og om vinteren foretrekker jeg 5-10 minusgrader. 30 minus er definitivt for kaldt og varmegrader på vinterstid er også slitsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg liker best 10-35 grader, men hvis jeg har tilgang til AC så er 40 gr også ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
trøtt
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Jeg fniser litt av at avisene har skrevet om "snømangelen" de siste ukene nå.
![]() |
#18 |
frakoblet
|
Jeg er visst som deg, Syrin. Jeg får fnatt av varme, og trives best i temperaturer under 20 grader. Overskyet er best. Når jeg har sommerferie og er ved sjøen kan det godt være opp til 23 grader, men ikke mer.
![]() |
#19 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Utetemperatur - kva likar du?Om vinteren kan det godt være mellom 4 og 10 kalde, om sommeren liker jeg at det er rundt 23 grader. Mao er det ikke ofte jeg opplever idealtemperatur her jeg bor.
![]() |
![]() |
|
|