|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Jeg synes det er altfor sent å ringe noen etter 22, uansett. Jeg hadde blitt regelrett sjokkert dersom en åtteåring ringte etter 22. Jeg Har ingen åtteåring selv, men jeg jobber med åtteåringer. Etter min mening er det for seint å legge seg 22. Gjett om vi lærere merker trøtte og upplagte unger! |
|
|
|
|
|
#42 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Kl. 22 er alt for sent å for unger å ringe noen.
|
|
|
#43 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Min snart 11-åring legger seg kvart på 9, så kl 10 på en hverdagskveld hadde ikke skjedd. Men vi har fått telefoner etter kl 10 om kvelden fra skolevenninner, men da sier vi at de må ringe tilbake dagen etter. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ferdig!
Hvor: Telemark
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?
Jeg også! Jeg er stort sett i seng jeg i 22 tiden, eller iværtfall på tur i seng og ønsker ikke å snakke i telefonen. Er innmari trøtt på kvelden og for at hele neste dag ikke skal bli ødelagt trenger jeg nok søvn.
|
|
|
#45 |
|
Den som gir seg...
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Det er altfor sent! Mine barn i 8 års alder har vært i seng lenge før 22! Faktum er at her er til og med snart 13 år ingen i seng før 22.
|
|
|
#46 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Helt enig med flertallet. ALT for sent, Jeg syns til og med det er for sent for voksne, med mindre det er noe veldig viktig som ikke kan vente og man VET at vdkommende er våken. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Det er alt for seint. Jeg synes dette høres helt merkelig ut |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Har fått nytt nick
|
Jeg prøvde jo, men det gikk liksom ikke helt hjem, følte jeg. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Jeg har ikke det problemet foreløpig - lillegutt er bare to - men selv ringer jeg nødig noen etter klokka ni om kvelden eller før klokka ti på morgenen.
|
|
|
|
#51 |
|
Live and let live
|
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Jeg synes det som var mest bekymringsverdig her er at ungen må ringe selv ...
|
|
|
#52 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Ja, det var nettopp det jeg tenkte også!
|
|
|
|
#53 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Vel, jeg har en mistanke om at de eldste barna mine (20 og 17) ringer venner langt senere enn klokka 22. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Det er vel noe mer enn sosiale antenner som mangler i det hjemmet der…la ungen ringe etter kl 22 for å høre om barnepass.
|
|
|
#55 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Min 8 åring har sovet lenge han kl. 22.
|
|
|
#56 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Jeg synes det er alt for sent å ringe folk etter kl 22. Spesielt siden det er en 8 åring det er snakk om!
|
|
|
#57 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Enig. Min grense for å ringe voksne går rundt kl. 21, ungene får ikke ringe noen senere enn rundt kl. 19.
|
|
|
#59 |
|
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig! |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvor sent får barna dine ringe til venner?Her ringer hverken store eller små så sent, med få unntak. Jeg har noen med-b-menneskevenner som jeg vet setter pris på en god samtale på kveldstid. Disse kan gjerne også ringe meg. Men her i huset reagerer vi nok heller mer i motsatt retning, vi blir ofte oppringt eller får besøk altfor tidlig i helgene. |
|
|
|
![]() |
|
|