|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Hvilken gave? | |||
| Teppe |
|
13 | 17,81% |
| Bil |
|
53 | 72,60% |
| Annet, spesifiser i tråden |
|
7 | 9,59% |
| Deltakere: 73. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Dåpsgave
På alle veggene i stua.
|
|
|
#7 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: DåpsgaveJeg har mer tro på at noen kan synes det er et koselig minne når de er voksne, enn som veggpynt på eget barnerom.
|
|
|
|
#8 |
|
Tittel og tittel....
|
Det er vel med det som med alt mulig annet, barn er forskjellig, noen vil like det, andre ikke. Men da er det jo ikke noe verre en å ta det vekk og gi det til barna når de er større.
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: DåpsgaveFor all del. For meg blir det en videreføring av brodert klokkestreng (en sånn merkelig greie man automatisk måtte like om man ble forelder på 80-tallet).
|
|
|
|
#10 |
|
Tittel og tittel....
|
For all del, du må jo nesten bare mene hva du vil, men det er jo faktisk ikke alle som mener som deg. Og jeg syns det blir tåpelig å være så negativ som du har vært i denne tråden, når det er sagt i tråden at det teppet er en ønsket gave. Og jeg kjenner mange som enda syns broderte klokkestrenger med vekt og dato og sånn er en flott gave.
|
|
|
|
#11 |
|
Ringskrømt
|
Sv: DåpsgaveMen hvis jeg visste at foreldrene ønsket seg et sånt teppe, mens bilen er mer usikkert og mer min _smak_, ville jeg gått for teppet. Når det likevel blir en poll og et spørsmål til allmennheten synes jeg at man skal få være så positiv eller negativ man ønsker.
|
|
|
#13 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: DåpsgaveIngen av delene. Bilen er tøff helt til ungen smeller inn i vegger og møbler med den :erfart: her fikk barnet kunst (ønsket oss det), små fine trykk. Kan ha de både på barneværelset og senere når h*n blir voksen. Ekte kunst til folket! |
|
|
|
![]() |
|
|