Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Angående antrekk i konfirmasjon

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-07, 23:52   #1
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Angående antrekk i konfirmasjon

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg bruker bunaden til 17 mai, under barnetoget og lekene etterpå
Deretter er det hjem å skifte

Det er 6 år siden jeg finn min rygg-og nakkeskade, og etter det kan jeg ikke ha på klær over lenger tid rundt bryst/korsrygg som er trangt
Da får jeg rett og slett veldig vondt for å puste
....kort forklart

God grunn for å kutte ut bunaden

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 23:41   #2
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Angelique jeg synes ikke du virker det minste snurt.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 23:41   #3
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville definitivt valgt bunad om jeg var så heldig å passe den på en slik dag.
Kjolen var lekker og slettes ikke hverdagslig tvert i mot, men kanskje til en annen anledning.

Sist redigert av Michelle : 24-04-07 kl 23:50.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 23:41   #4
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Look Berglijot, look.

Gammel 24-04-07, 23:43   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Look Berglijot, look.

Der ser du. Jeg er novise når det gjelder det ordet. Men jeg har da vitterlig rettet? Det ser slik ut på min skjerm.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 23:42   #6
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

For øvrig synes jeg kjolen var kjempefin og jeg synes du kan ha den. Med jakke til blir den perfekt.

Gammel 24-04-07, 23:43   #7
malena

malena sin avatar

Standard

Nå, ja.

Gammel 24-04-07, 23:45   #8
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg var denne kjolen langtfra hverdagslig. Men det sier kanskje mer om min (mangel på) stil. Hva vet jeg.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 23:45   #9
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

For meg var denne kjolen langtfra hverdagslig. Men det sier kanskje mer om min (mangel på) stil. Hva vet jeg.

Er så enig, så enig. Denne kjolen finns vel ikkje kvardagslig!

Gammel 24-04-07, 23:52   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Er så enig, så enig. Denne kjolen finns vel ikkje kvardagslig!

Hvorfor ikke? Er det noe som gjør den "ikke hverdagslig"?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 23:52   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det er silke og bomull. Sammen!

Gammel 24-04-07, 23:53   #12
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde neppe troppet opp på jobb eller hentet i barnehagen i en slik kjole på en helt vanlig onsdag.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 23:54   #13
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stoffet og snittet. Kjole i seg sjøl er vel ikkje akkurat kvardagsleg?

Gammel 25-04-07, 11:00   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stoffet (silke) og detaljene, regner jeg med (uten at jeg ser detaljene så godt på bildet).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 23:51   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men det sier kanskje mer om min (mangel på) stil. Hva vet jeg.

Om man skal dømme etter Angeliques stil, så er jeg totalt og ytterst stilløs.

Gammel 27-04-07, 11:29   #16
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Om man skal dømme etter Angeliques stil, så er jeg totalt og ytterst stilløs.

Hvorfor det? Det skal jo for så vidt mye til for at sure sitroner kan bli stilige (selv om du jo er veldig stilig oppskåret i gin and tonic!) men slik jeg leser deg så mener du kanskje at men ikke kan være stilig hvis man ikke har råd til å kjøpe seg dyre merkeklær? Eller mye klær?

Og da er det best å holde seg til drittkasting og sarkasme?

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-07, 11:32   #17
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Hvorfor det? Det skal jo for så vidt mye til for at sure sitroner kan bli stilige (selv om du jo er veldig stilig oppskåret i gin and tonic!) men slik jeg leser deg så mener du kanskje at men ikke kan være stilig hvis man ikke har råd til å kjøpe seg dyre merkeklær? Eller mye klær?

Eller stygge klær? Det ser jo ut til å være slik. Jo mer ting koster, jo styggere er det.

Gammel 29-04-07, 22:32   #18
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Er du på styr kvinne?!

Lime, det skal være lime!!! :regler:

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 23:45   #19
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Klart du kan gå i denne kjolen. Bunad er vel på langt nær noko must i konfirmasjon?

Gammel 24-04-07, 23:45   #20
malena

malena sin avatar

Standard

Den kjolen er et sånt type plagg som lett kan tones opp/ned alt etter tilbehør og sko. Med lite og enkelt tilbehør synes jeg den er passe nøytral uten å være kjedelig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.