|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Langhelg - reisemål for historieinteresserte - Anbefalinger?Jeg kunne i en slik situasjon funnet på å dra tilbake til Malta. Nå er ikke vi sånn super historieinteressert, men der er da i alle fall nok å ta av slikt, vi så mye spennende da vi var der. Ikke bare en by da, øya er så lita at man reiser jo tvers over den med buss på kort tid. Ja, eller rundt hele med båt. Men historisk har det jo skjedd mye der, og det bærer øya preg av.
![]() |
#42 |
|
![]() Sv: Langhelg - reisemål for historieinteresserte - Anbefalinger?Jeg har jo akkurat vært tre uker i England og kan anbefale det. London er jo fantastisk, men så har du fabelaktige små byen/landsbyer en kort togtur unna. Det er slott, øl, pub, historie og shopping. Vi var i Bath blant annet som er en veldig fin by bare 1,5 time med toget fra London. Der ordnet mannen blant annet en date til oss på en fantastisk gourmetpub (med stjerne i michelinguiden) som lå seriøst midt på landet. Den heter Pony and Trap: http://www.theponyandtrap.co.uk/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Langhelg - reisemål for historieinteresserte - Anbefalinger?Firenze!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Langhelg - reisemål for historieinteresserte - Anbefalinger?For 2 uker siden var jeg en snartur til Riga, når jeg kom hjem derfra syntes jeg byen fremsto som litt kjedelig og tenkte at dette var ikke stedet jeg ville anbefale eller reise snarlig tilbake til. Turen var kjempefin, hadde ett morsomt reisefølge så det gikk fint.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 28-04-13 kl 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|