Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røyker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Røyker du?
Ja 35 12,37%
Nei 248 87,63%
Deltakere: 283. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-13, 14:56   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Røyker du?

Æsj nei! Og vet om mange som har røyk før og sluttet. Røyking er litt "ut" nå..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 15:07   #2
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Røyker aldri niet never ever vanlig sigg, men jeg kan godt legge en snus i leppa og røyker e-sigg. Altså jeg liker å røyke , jeg liker nicotin i sporadiske doser....liker ikke å dø.(festrøyka før esiggen kom)

Sist redigert av era : 28-07-13 kl 16:30.
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 15:23   #3
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Eg røyker ikkje sjølv, men kjenner mange som gjer.

Gammel 28-07-13, 15:24   #4
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har festrøyka,men gjør det ikke nå lengre.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 15:41   #5
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nei!

Temmelig fanatisk antirøyker.

Gammel 28-07-13, 15:44   #6
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Røkte i syv år, men slutta før eldstejenta ble født for over 13 år siden. Har dessverre fremdeles like lyst på røyk, men kutta tvert og har ikke tatt et drag siden. :bank i bordet:

På jobben min (ca 200 ansatte) vil jeg tippe det er 10-20 som røyker.

Gammel 28-07-13, 16:04   #7
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Begrenset festrøyker, kan jeg kanskje kalle meg, men jeg kjenner så få som røyker og da stopper det seg selv. Røyker kanskje 20 sigaretter i året.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 16:23   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Røyker ikke, men kan ta en festrøyk i blant. Jeg liker å festrøyke, men kjøper aldri røyk med hensikt å festrøyke. Mange snuser av de som tidligere røyket i min omkrets. Forøvrig er det få av mine venner som noen gang har røyket fast.

Gammel 28-07-13, 16:24   #9
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Nei, ikke nå. Røykte i perioder og sporadisk frem til 2009, men nå blir jeg kvalm av lukten og det frister ikke lenger.

Gammel 28-07-13, 16:27   #10
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, jeg røyker.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 16:37   #11
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg sluttet for litt over fem år siden, da jeg ble gravid. Det var egentlig skuffende enkelt. Jeg kan fortsatt ta en røyk på fest, men jeg er så sjeldent ute på sånt at det ikke er noen større fare for at det skal skli ut. Det er gjerne ikke så godt som jeg tror det skal være heller.

Gammel 28-07-13, 16:41   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei.

Jeg var sporadisk festrøyker, men jeg tror jeg har sluttet med det også.

Gammel 28-07-13, 16:53   #13
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg har heldigvis aldri røkt, og jeg syns alt som har med tobakk å gjøre er direkte ufyselige greier, så jeg kommer aldri til å forsøke heller.

I min familie, er det bare svogeren min som røyker, og han røyker kun på fest. I næreste vennekretsen vår er det ingen som røyker fast, og bare ei som er festrøyker.

Gammel 28-07-13, 16:54   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og jeg kjenner veldig mange som gjør det.

Hvorfor? Nei, det er jo ingen gode grunner for det, jeg er klar over hvor skadelig og teit og "ut" det er og i det hele tatt. Men jeg gjør det nå allikevel. En dag kommer jeg til å slutte, og det blir nok fint, men ikke i dag.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 10:59   #15
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, og jeg kjenner veldig mange som gjør det.

Hvorfor? Nei, det er jo ingen gode grunner for det, jeg er klar over hvor skadelig og teit og "ut" det er og i det hele tatt. Men jeg gjør det nå allikevel. En dag kommer jeg til å slutte, og det blir nok fint, men ikke i dag.

Jeg er litt her jeg og.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 11:20   #16
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Har aldri prøvd å røyke, hater intenst stanken av røyk og var veldig glad da røykeloven intrådte 1.juli 2004 slik at jeg kunne nyte et måltid på kafé eller restaurant uten å stinke og miste matlysten.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-13, 11:54   #17
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sluttet for 20 uker og 2 dager siden. Det har vært krevende, men nå begynner suget å slippe taket. Røyking er rusavhengighet, for min del fungerte røyken som jevnlig premiering eller pause. For mange er det å slutte å røyke vanskelig og skummelt. Jeg brukte lang tid på å forberede røykeslutt. Jeg har sluttet 2 ganger før pga graviditet, dette var første gang primært for min egen del. Jeg skal aldri festrøyke, det føles faktisk trygt å aldri si ja til nikotin overhodet.

Gammel 28-07-13, 16:57   #18
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Nei jeg gjør ikke det.

Gammel 28-07-13, 16:59   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig synes jeg sånne "hvorfor gjør du det?"-spørsmål er litt festlige. Kanskje jeg skal begynne å spørre alle som spiser sjokolade jevnlig om hvorfor de gjør det? Og hvorfor alle som ikke klarer å kaste godteri ikke bare gjør det?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-13, 17:18   #20
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Egentlig synes jeg sånne "hvorfor gjør du det?"-spørsmål er litt festlige. Kanskje jeg skal begynne å spørre alle som spiser sjokolade jevnlig om hvorfor de gjør det? Og hvorfor alle som ikke klarer å kaste godteri ikke bare gjør det?

Ojsann, jeg overså det der med " hvorfor".

Tja. Fordi det er digg?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.