|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flink som føder barn?Jeg syns jeg var kjempeflink, mannen syns også at jeg var kjempeflink. Skjønn harmoni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flink som føder barn?Når jeg ser slike koemntarer på facebook tenker jeg på deLillios: |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Flink som føder barn?Jeg var kjempeflink. Begge gangene.
![]() |
#44 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Flink som føder barn?
Og jeg synes at det må være lov å stusse på noe og vil skravleassosiere litt rundt det uten at folk tror at man lager opprop og demonstrasjonstog, blir sint eller vil forby noe.
![]() |
#45 |
Vaklende
|
![]() Sv: Flink som føder barn?Jeg synes flink er et oppbrukt ord, men det er velmenende og hyggelig. Når det gjelder fødsler kan det jo være hyggelig å høre, for egen del følte jeg meg slett ikke flink. Flink er noe jeg forbinder med å mestre en oppgave ekstra godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Fjellpiper
|
Nå tror jeg ikke det har blitt laget innkalling til demonstrasjonstog riktig enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Librocubicularist
|
![]() |
![]() |
#48 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Flink som føder barn?Jeg syns dere er lite flinke til å dra tråden i den retningen den BURDE gått i, nemlig i retning potetgull.
![]() |
#49 |
|
Men i alle dager, demonstrasjonstog?
![]() |
#50 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Flink som føder barn?Det er ganske mange formuleringar folk ofte bruker på facebook som eg synest er frykteleg rare. Eg trur eg ville sett "Så flink du er å føde" i same kategori som "Middag med besteste bestevenninna" eller "Det gledes" og andre rare ting folk bare skriv, utan å bite meg noko meir merke i det.
![]() |
![]() |
#51 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Flink som føder barn?Godt jobba synes jeg er bedre enn å si at man er flink. Men det er jo bare min personlige mening, som selvfølgelig ikke har noe å si her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Flink som føder barn?I det minste sto det ikke "flinka" eller "fina". |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
Det er jeg enig i, jeg pleier å skrive omtrent det til mine venninner.
![]() |
#54 |
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flink som føder barn?Flink er jo alldeles ikkje beskrivande. Eg var så hinsides meir enn flink dei gongane eg fødte, at det knapt kan målast!
![]() |
#55 |
Ringskrømt
|
Jeg og. Jeg skriver flink som en del av en skryteserie, for man er jo unektelig flink som føder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Mother of Dragons
|
Nei, jeg mener ikke at du er sint, jeg mener at du oppfatter meningen til HI som sintere enn hva den er ment. Ut fra innlegget ditt ser det ut til at du oppfatter det som en kritikk at det er noe feil og at du mener at "hjelpes alt som folk irriterer seg over" mens jeg oppfatter HI ikke som kritikk men mer en sideskravlingspussiggreie.
![]() |
#57 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Flink som føder barn?Jeg er overhode ikke sint. Jeg bare lurer. Men jeg vet jo at det ofte ikke er helt greit å lure på enkle ting her på FP. Det er alltid en eller annen, eller fler som blåser opp små, egentlig ubetydelige ting til noe stort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Flink som føder barn?Jeg synes også det er rart at noen skriver at de blir sint av at noen skriver at man er flink fordi man føder på facebook ... :bring it on:
![]() |
#59 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Flink som føder barn?(Jepp, så dere hvordan jeg bare smatt inn en ekstra spinn-off der?)
![]() |
|
|