|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Høyre og Frp går i regjeringOm jeg hadde vært journalist hadde jeg blitt seriøst pissed om de utsatte pressekonferansen enda et par timer for å fikse pen layout og ordentlig trykte kopier, altså.
|
|
|
#3 |
|
Hertuginne
|
Sv: Høyre og Frp går i regjeringDet er et scannet dokument fordi de skal ha med signaturene, hvordan tror dere at man får med signaturer og får dokumentet til å se ikke-scannet ut?
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Høyre og Frp går i regjering
Det var da voldsomt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Metallica!!
|
Sv: Høyre og Frp går i regjeringSpiller det noen rolle hvordan dokumentene ser ut da?
|
|
|
#7 |
|
er her
|
Sv: Høyre og Frp går i regjeringSkeptisk, punkt etter punkt med pengebruk, bare oljepengene som skal finansiere det så vidt jeg ser. Fedrekvoten redusert, dog heldigvis "bare" ned til ti uker. Dyrere bh og sfo ( slik jeg leser det). Ja ja, så får vi se hvordan regjeringen blir etter nye forhandlinger...
|
|
|
|
#8 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og noen påsto at MDG hadde uansvarlig økonomisk politikk |
|
|
|
|
|
#9 |
|
awesom
|
Sv: Høyre og Frp går i regjeringSlik jeg forstår det som står der handler det vel om differensering i barnehage og sfo-pris. Det vil si at vi som tjener greit med penger får en økt kostnad. Det blir jo sikkert greit med profittbarnehager i pengesterke strøk hoho.
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høyre og Frp går i regjeringDet irriterer meg også at Siv sikkert føler seg sjempeviktig nå som hun endelig blir minister. :saklig: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Joda, men jeg tror Høyre har en dempende og oppdragende effekt på FRP. Siv brølte jo ikke hoverende "Morna Trine og Knut Arild" i dag, men takket høflig for de hyggelige sonderingssamtalene. Så vi får ta tiden til hjelp... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Høyre og Frp går i regjeringJaja. Den rent egoistiske upsiden er at FrP antagelig kommer til å ha svært mye mer posisjonsslitasje enn V. Samt at vippeposisjon kan være vel så effektivt for kjernesaker.
|
|
|
#15 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Jeg tenker at det er ok å kommentere bagateller også, og når det er i en parentes bør folk skjønne at det ikke er en big deal.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Ein forventer at offentlige dokument skal sjå "skikkelige" ut. Når det ser ut som ein kladd mister det litt av seriøsiteten for meg. Men det kjem kanskje ein ny versjon etterkvart?
|
|
|
#17 |
|
Epikur
|
Raskt er vesentlig når man skal gi ut resultatene til journalistene. Autensiteten er sikret gjennom skannete signaturer. Det kommer sikkert en kjempefin versjon med scrapping og border og pynt etterhvert. Jålejenter.
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Dersom det kjem border og pynt blir det nok berre endå mindre seriøst for meg, altså
|
|
|
#19 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Høyre og Frp går i regjeringRegistrerer på Twitter at mange blå syns avtalen er blitt for mykje sentrum. Det blir etterspurt kva Høgresida har fått...
|
![]() |
|
|