|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket mitt er et kallenavn som mannen min brukte en stund.
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007) Sist redigert av Majsa : 10-05-07 kl 04:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nick
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket er litt tilfeldig, skulle ha et navn til nick tenkte jeg og kom ikke lenger enn til A i alfabetet før jeg hadde funnet noe som jeg ville bruke. Avataren ble valgt fordi den er veldig meg.
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Avataren min ble til da jeg flyttet fra NM og hit. Det er en kirsebær på en høy hest. (Og legg merke til at den ikke driter, slik mange av disse høyhestene gjør.
![]() |
#7 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg var gravid med minstemor da jeg registrerte meg på Nybaktmamma og Selma var et av navnene som var aktuelle på den lille i magen. Ikke så veldig kreativt altså.
![]() |
#8 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket jeg har her ble til fordi jeg rett og slett ønsket en avveksling fra Phoeebee, som jeg bruker alle andre steder. Siden jeg er hardbarka Evanescence-fan, så ble det Ms.Lee.
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket mitt er et kjælenavn som har fulgt meg helt fra jeg var baby. Jeg er veldig glad i det. Jeg har brukt det i internettsammenheng i årevis helt fra jeg begynte å være på nett. Og ja - jeg vet at det er feil å skrive det i ett ord uten mellomrom, men siden jeg har brukt det helt fra jeg var liten og ikke særlig stø i rettskrivning, så har jeg ikke villet endre det siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg valgte Tiddelibom for hm... 5 år siden, da jeg ble gravid med storesøster. Hun var mitt lille snøfnugg i magen, ergo "tiddelibom". Så har det bare fulgt meg. Jeg er veldig glad i A.A. Milnes bøker om Ole Brumm også. (Men ikke særlig glad i Disney-variantene.)
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02) Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre. Groucho Marx Sist redigert av tiddelibom : 10-05-07 kl 10:37. Årsak: skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
godt brukt
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Totalt fantasiløs. Men jeg hadde altså en mandarin på pulten min da jeg skulle finne nick, derav nicket. Og det gikk ikke lenge etter at jeg oppdaget at det allerede fantes sitroner her også |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
I mål
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg kalte meg selv apan da jeg var liten, før jeg klarte å si det jeg egentlig heter. Helt uten sammenheng med ape egentlig, men siden apan unektelig gir visse assosiasjoner til ape, kom avataren av seg selv. Det er altså et bilde av Julius. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Malena betyr liten (hunkjønnsform) eller vesla på språket til mannen min.
![]() |
#14 |
Borte
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Først må jeg bare si at denne tråden var veldig fin. Morsomt å lese at nickene og avatarene har en historie og at det finnes sammenhenger jeg ikke har snappet opp før.
![]() |
#15 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Kula fordi jeg så ut som ei kule under siste graviditet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Er ingen grunn. Lå en Dent på bordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Stiv
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Jeg valgte den fargen vi hadde på veggen i stuen der vi bodde før. Avataren er en magnoliablomst. Er ikke 100% fornøyd med den, føler at den er ikke helt riktig til meg. Men har ikke noe bedre for øyeblikket, så da får det være sånn.
![]() |
![]() |
#18 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?Nicket er en omskrivning av navnet til en jeg er veldig glad i. Avataren er et resultat av bildesøk på Valentina på nettet. Har lite med meg å gjøre, grasiøs skal ingen beskylde meg for å være
![]() |
#19 |
WF: BNBE
![]() Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?IOA er initialene til datteren min. Ikke veldig fantasifullt, måtte finne på noe for å få registrert med på NM i sin tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|