|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
can-jur
|
![]() Sv: Sannheten på bordet
Nei, det gjør ikke det altså, ikke hos folk flest.
![]() |
![]() |
#42 |
Rockesøster
|
Jada, alt det der vet jeg, og jeg har ikke vitenskapelig belegg for det jeg påstår, men jeg vet at Nortura faktisk sliter med å imøtekomme forespørselen på f. eks lammmeskanker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
can-jur
|
Det var ikke meningen å beskylde deg for å like at ribba koster 29,90 altså.
![]() |
![]() |
#44 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sannheten på bordetJeg er veldig interessert i å kjøpe kjøtt som ikke bare er indrefileter og biffer, men det er søren meg ikke lett å finne! Hos slakteren kan jeg få det, men der er det ofte spesialvare, som av og til må bestilles.
![]() |
#45 |
Permakulturell
|
Tall og tall, men denne artikkelen utdyper litt i alle fall, og er nok like aktuell selv om den er fra 2010.
![]() |
#46 |
can-jur
|
Se der ja. Det er tankevekkende.
![]() |
![]() |
#47 |
Rockesøster
|
Jeg kjøper større deler av slakt av lam og gris, det er det jeg får tak i her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sannheten på bordetTakk for informasjon, her var det mye jeg ikke var klar over.
![]() |
#49 |
Passiv
|
![]() Sv: Sannheten på bordetJeg får bestilt både det ene og det andre i ferskvaren på min lokale butikk, Meny. Margbein, kalvelever, talg, fiskehoder, oksehale m.m. |
![]() |
![]() |
#50 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skulle gjerne lest Geelmuydens kronikk som denne var svar på, noen som har linken?
![]() |
#51 |
Glamorøs
|
Her er den:
![]() |
#52 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Sannheten på bordetHer får vi ikke tak i noe som helst av "dårligere" oksekjøtt enn mørbrad, og det er ikke alltid de har det heller. Hele høner er ikke og oppdrive. Reinkjøtt har vi i bøtter og spann da! Har vurdert og bestille hele lam, men siden vi er en voksen og to barn må jeg evt finne noen og dele med. Regner med at tilbudet står godt til etterspørselen! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|