|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
maler
|
Sv: Om småbarn og klær
Er pomp deluxe snobbeklær? Eneste grunnen til at jeg kjøper det er at det er pangsalg et par ganger i året og da blir det innmari billlig.
|
|
|
#42 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Om småbarn og klærPomp deluxe har da vitterlig jeg og til gutta mine, kjøpt på "homeparty" via jobben. Akkurat det klarer jeg ikke se på som snobbeklær.
|
|
|
#43 |
|
Hertuginne
|
Og der kom misunnelseskortet igjen.
|
|
|
#44 |
|
ctrl+z
|
Nemlig. For meg er det omtrent som en bilulykke, jeg må bare kikke litt selv om jeg vet jeg ikke burde.
|
|
|
#45 |
|
maler
|
Sv: Om småbarn og klærStilen på Pomp delux snobbete?
|
|
|
#46 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om småbarn og klærJeg har også råd til merkeklær, men det er uaktuelt å kjøpe så dyrt og unødvendig. Jeg er heller ikke misunnelig på dem som gjør det. Det er mer himling over hvor teit jeg synes det er (uten at det er en høyverdig holdning). |
|
|
|
|
|
#47 |
|
ctrl+z
|
Sv: Om småbarn og klærJenteklærne jeg har sett har en helt annen stil enn HM hvertfall, derfor har jeg lagret det sim snobbete. Det er sikkert noen år siden.
|
|
|
#48 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Om småbarn og klærJeg har ikke lest blogginnlegget, bare artikkelen, men jeg klarer ikke å ta noen som har deltatt i Unge Mødre seriøst. Men hun fikk jo oppnådd det hun ville da. Masse reklame for seg selv og PDL. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Glamorøs
|
Sv: Om småbarn og klærDet eksisterer selvsagt merkepress i alle grupper, men det fenomenet som bekrives her ser jeg på som litt usofistikert. Litt sånn "chav", nesten.
|
|
|
#51 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Om småbarn og klærJeg kjøper sjelden høyt profilerte merkeklær til barna, og har aldri kjøpt noe til fullpris. Det meste de har er arvet, gaver eller fulgt med en klespakke jeg har kjøpt brukt på Finn/Foreldreportalen/Ebay. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Om småbarn og klær:bort: Sist redigert av Madicken : 24-11-13 kl 14:20. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Om småbarn og klærTannlege, altså, jeg fulgte ikke med i timen. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Avisen burde her gjort en vurdering i forhold til Vær Varsom-plakatens punkt 3.9 og 4.8:
|
|
|
#55 |
|
can-jur
|
Sv: Om småbarn og klærJeg tenker at om man har råd til å bruke 4-5000 på en jakke til en fireåring bør man gi minst 3500 til :sett inn organisasjon som jobber med noe viktig: og nøye seg med en jakke til maks 1500.
|
|
|
|
#56 |
|
|
Sv: Om småbarn og klærJeg skjønner ikke helt at disse bloggene er så populære heller, jeg |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Om småbarn og klærKanskje jeg skal lese fotballfrues tips om fødebag |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Metallica!!
|
Sv: Om småbarn og klærJeg handler ikke på HM eller Cubus. Jeg prøver å velge klær fra merker/kjeder som opplyser om produksjonskjede og velger økologiske og giftfrie materialer.
|
|
|
#60 |
|
|
Sv: Om småbarn og klærJeg innrømmer at jeg hadde kjøpt dyrere klær om jeg hadde hatt veldig god råd. Ikke chanel, Hilfiger, Prada og dess like, men holdt meg til PoP, småfolk, Katvig og slikt. Klær jeg liker som er komfortable og slitesterke. Og mye som jeg synes er fint i klare farger uten hello kitty og cars på. Nå kjøper jeg Reimadress (på salg), nøstebarn mellomlag og innetøfler. Jeg synes det er dyrt nok og sikkert også dyrere enn nødvendig. |
|
|
|
![]() |
|
|