Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Om småbarn og klær

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-13, 12:08   #10
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om småbarn og klær

Startet dagen med å diskutere denne saken. Han hadde også lest den. Han kunne ikke fatte og begripe at hun tok en sånn sak ut i media, men nå slapp hun vel å slite med disse vennene lengre. De ville vel kutte henne ut etter å ha blitt utlevert på en slik måte.

Dessuten burde hun kanskje vært beskyttet mot seg selv? Hva sier dette om henne som person for en framtidig arbeidsgiver?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg nekter å være med til å bidra til økt kjøpepress og merkebevissthet, rett og slett.

Merker snakkes det heldigvis svært lite om enda. Det eneste har vært Uggs, men det brukes om en 'type' sko, og at det skal være originalt har ikke vært noe tema. Så hvert år som går der ikke noe spesielt dukket opp er jeg fornøyd. Jeg antar jo de vil finne ut noe på egenhånd etter hvert.

Sist redigert av Dronningen : 24-11-13 kl 12:15.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.