Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Den optimale gaven til deg?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-13, 19:20   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den optimale gaven til deg?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har M, stue litt over 30 kvadrat, og synes det holder. Den lader.

Og så ønsker jeg meg samme lampe som Selma.

Takk!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 14:21   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke jeg ønsker meg noe som er så dyrt, jeg ville heller ønsket gavekort på snekker for den summen. Eventuelt på byggesjappa, oppussingspenger rett og slett.
Ellers ønsker jeg meg jo alltid en liten langweekend eller lignende.

Gammel 04-12-13, 14:22   #3
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ellers ønsker jeg meg jo alltid en liten langweekend eller lignende.

Yes! Det hadde jeg glemt. Det hadde jeg blitt glad for forutsatt at vi hadde råd til det i utgangspunktet.

Gammel 04-12-13, 14:26   #4
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Ring fra Georg Jensen eller Lyngaard.
PH 5 taklampe eller bordlampe.
En god stol, ørelapp type.
Sett fra Arcteryx.

Gammel 04-12-13, 14:24   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men nå skrev jo HI at det skulle være en fysisk ting, og hva du i så fall hadde blitt glad for. Om sånt er hensiktsmessig å ønske seg er vel en annen diskusjon?

Gammel 04-12-13, 14:28   #6
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Ok, da. En fysisk snekker. *hunkhunk*

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 14:59   #7
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Til den prisen ønsker jeg at noen skal komme å ta vekk det store upraktiske hjørnebadekaret, og erstatte det med et dusjkabinett. Blir det noe til overs, hadde jeg ønsket meg innleid hjelp til julevasken

Gammel 04-12-13, 16:38   #8
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe jeg ikke hadde unnet meg selv av egne penger, og litt avhengig av sammenhengen - noe varig

(men gavekort på PT ville vært strålende)
Definitivt kunst til veggene, smykker, veske, nytt lydanlegg,
Jeg fikk klokke på jobben for noen år siden som var oppunder den prisklassen, flott å få - hadde aldri kjøpt meg. Den er kjempefin. Men da fikk jeg velge blant flere så jeg fikk en jeg faktisk hadde lyst på.

Sist redigert av m^2 : 04-12-13 kl 16:44.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 16:38   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hest.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 17:00   #10
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ny pc. Den jeg har slår seg av hele tiden.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 18:31   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville helst fått gavekort på ulike steder, sånn at jeg kan kjøpe det jeg vil til nyleiligheten min
Ellers ville ikke ei lekker skinnveske vært feil
Eller reise.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 18:33   #12
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville ønsket meg helårskort for hele familien i alpinanlegget. Neste ønske er en større seng.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 18:39   #13
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Ny oppvaskmaskin hadde vært toppen av lykke, eller et objektiv til kameraet.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 19:43   #14
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Steiner i allianseringen
Diamantøredobber
Georg Jensen lysestake

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 19:59   #15
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanskelig prisklasse synes jeg, for jeg ønsker meg ingen sånne luksusting, så det jeg ønsker meg er enten endel billigere (morgenkåpe, støvletter, ullundertøy) eller ganske mye dyrere (peisovn, innebygd montana høyttalermøbel til stuen, ny mac, nytt kamera). Det måtte vært en airplay-høyttaler av noe slag tror jeg kanskje.

Gammel 04-12-13, 20:39   #16
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Eller denne:

Dyre vesker og sånt er ikke meg. Jeg er fremdeles skamfull over å ha kjøpt en dyr mobil. Men jeg har ikke bil, og jeg har en 15 år gammel sykkel kjøpt på politiauksjon samtidig som jeg sykler fem dager i uka. Jeg vil ha en kul (og praktisk) sykkel som kan holde vekta til en passasjer på 25 kilo. Eventuelt noen liter melk, litt brød og en middag.

Gammel 04-12-13, 21:24   #17
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Kunst

Gammel 04-12-13, 21:34   #18
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var så heldig å få ring fra Georg Jensen av mannen i fjor, det var noe jeg hadde ønsket meg i nesten 20 år.

I år ønsker jeg meg en ny veske, men jeg vet ikke helt hva. Bare at de jeg har sett på har kostet 3-5000 kr.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 22:13   #19
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Ny telefon. Iphone 5S, den jeg har er så gammel og treig at jeg får fnatt, men "gammel og treig" er visst ikke godkjent oppgraderingsgrunn på jobben.

Jeg ønsket meg også en fin klokke, men den fikk jeg visst av mannen her om dagen.

Eller ny bil, men den bør helst koste litt mer enn 5000, ellers beholder jeg den jeg har.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-13, 22:58   #20
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

, men "gammel og treig" er visst ikke godkjent oppgraderingsgrunn på jobben.

Og nå snakker vi kun om telefoner, ja?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.