|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettJeg oppfatter folk som skriver innlegg uten store bokstaver, noenlunde korrekt tegnsetting, med altfor mange smil osv, som en smule dumme og jeg tar de sjeldent seriøst. Bortsett fra i fnisefjasediskusjoner. Jeg regner med at de da er i sitt element og at jeg har noe å lære. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettSkulle ønske at jeg hadde hatt et godt skriftspråk og vært flink til å formulere meg skriftlig, men jeg sliter litt der, (har mye skrivefeil også). Leser og skriver altfor lite, hadde jeg begynt å lese mer så tror jeg det kunne bedret seg.
![]() |
#3 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettUtrolig bra eksempel, Myrsnipa! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettSå kom jeg for sent til å være med på den seriøse delen av denne tråden også.
![]() |
#6 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettAltfor seint ute til den alvorlige diskusjonen har jeg skjønt, men jeg må si at jeg bruker mange smilier i innlegg som er ment som humoristiske og nesten ingen i innlegg av alvorligere grad. Det har jo noe med hvordan man vil at andre brukere skal lese innlegget man skriver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nett
Den lille rompa di kan da umulig ta skade av et fransk etegilde!
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 07-10-06 kl 23:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Moden
|
hva er :bonk: -smily?
![]() |
#9 |
flisespikker
|
Den ser slik ut:
![]() |
#10 |
Borte
|
Morsom smiley :kidoki:
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 07-10-06 kl 23:17. Årsak: Håper ingen så det som sto her før jeg endret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Epikur
|
![]() |
#13 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettTja... Jeg ligner vel egentlig ikke på avataren min, men den sier noe om meg. I tillegg var det den første avataren jeg klarte å få godkjent på et annet forum (trenger vel ikke nevne hvilket), jeg slet litt med å forminske de hersens bildene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettLitt bruk av smilyer liker jeg da
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettJeg prøver å likne på avataren min i allefall.
Det tror jeg de aller fleste gjør også. Det er når det tar helt overhånd og erstatter mange av ordene det kan bli litt problematisk å lese.
![]() |
#16 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettJeg kjenner av og til igjen mennesker på nettet, og da undrer jeg meg ofte over hvor annerledes de fremstår på nett enn irl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gjør så godt som jeg kan.
Det har jeg opplevd mange ganger også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettJeg er også helt klart veldig lik avataren min, Ryli! :hes, sensuell stemme:
![]() |
#19 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettDet hender jeg forandrer avatar etter hvilken jeg synes er fin for tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettJeg er også veldg lik avataren min :smask: