Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Ufattelig dårlig service hos baker Samson

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-07, 18:19   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Sint!

Ufattelig dårlig service hos baker Samson

Jeg er så ufattelig sint nå at jeg må skrive av meg før jeg sender en mail til Samson sentralt.

Det hele begynte for nesten et år siden, uka før ztjernas ettårsdag. Vi skulle ha mange gjester, og jeg tenkte å lette arbeidsmengden med å bestille en fin kake. Beskrev hvordan jeg ville ha den pyntet, og snakket lenge med bakeriet om utforming og smak. Samson bakeri. Merk dere navnet. Jeg forhørte meg to ganger om åpningstid, og la inn god tid til å hente kaken dagen før dagen.

Da jeg kom for å hente Tidenes Bursdagskake var bakeriet stengt! Etter mye om og men, og ingen kaker å oppdrive i bakeriene i nærheten og nabobydelene endte vi opp med to små triste kaker fra Ultra. Jeg skrev en mildt sagt kvass mail til ledelsen i kjeden, og fikk et gavekort som plaster på såret.

Vi kjøper ikke ofte kaker, jeg liker best å bake dem selv. Men i morgen - 17.mai- skal vi ha mange gjester, og jeg tenkte at en kjøpekake kunne lette arbeidsmengden min i dag og i morgen. Jeg bestilte en kake på mandag. I dag kom jeg for å hente den, og hva tror dere skjedde?

De hadde ingen kake!! De ante ikke hva som hadde skjedd, men antok at de hadde solgt den til noen andre. Jenta bak disken var så lite medfølende at jeg holdt å å fly i taket. Ikke hadde de noen andre kaker heller. Er det mulig? Er det virkelig mulig?

Jeg fikk summet meg, og kom halsende inn døra til konkurrenten nede i gata. De hadde tre kaker igjen Jeg kjøpte den største og fineste, og har gjemt kvitteringen godt. Jeg trenger vel ikke si hvem som skal få betale herligheten?

Aldri aldri mer Samson. Møkkabakeri.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.