|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Ufattelig dårlig service hos baker SamsonJeg er så ufattelig sint nå at jeg må skrive av meg før jeg sender en mail til Samson sentralt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Ufattelig dårlig service hos baker SamsonDet er helt utrolig! Har du vært maksimalt uheldig eller er de helt inkompetente?
![]() |
#3 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Ufattelig dårlig service hos baker SamsonÅ guri, jeg hadde blitt rasende selv!!
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ufattelig dårlig service hos baker Samson
Du la ut bilde av den også, ikke sant? Jeg husker den enda, den var utrolig stygg.
![]() |
#6 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Ufattelig dårlig service hos baker SamsonJeg er jammen glad at jeg er så gnien at jeg aldri har kjøpt bakerikake. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
A friend with benefits
|
Jepp, tråden ble på ganske mange sider på NM. Jeg fikk aldri kompensasjon for en skit. Sånn lagde de kaker, og hadde ikke fått noen klager. Yeah, right.
![]() |
#9 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Ufattelig dårlig service hos baker SamsonDen kaka skulle jeg gjerne sett bilde av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ufattelig dårlig service hos baker SamsonSiden jeg har allverden med tid i kveld, så lette jeg etter linken. Fant denne, men orket ikke lese hele igjen.
![]() |
![]() |
#14 |
Stadig underveis
![]() Sv: Ufattelig dårlig service hos baker SamsonNå ble jeg veldig nysgjerrig, men jeg ser ikke bildet. Noen som kan legge det inn i denne tråden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Ufattelig dårlig service hos baker SamsonHvilke baker Samson var dette da? Jeg har brukt samson på Carl Berner lenge, bestillt utallige ostekaker derifra |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Har fått viljen sin
|
Prikk sendt med filialnavn. Jeg har også hørt mye bra om bakervarene fra Samson. Men jeg har da, til tross for gjentatte forsøk, aldri fått smakt noen. Og nå har jeg lovet meg selv (og dem) at jeg aldri kommer til å kjøpe så mye som en rosinbolle der igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
A friend with benefits
|
Jeg fant! Er det rart jeg gråt da jeg så den?
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08 Sist redigert av LilleLeo : 16-05-07 kl 23:28. Årsak: Fant bildene |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Ufattelig dårlig service hos baker SamsonJøss, det ser jo ut som jeg har dekorert den.
![]() |
|
|