Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Frivillig arbeid

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-07, 22:30   #41
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frivillig arbeid

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Men du kjenner sikkert denne følelsen av å ville hente hjem alle de lidende barna, men innser at det er millioner av dem der ute i alle mulige land.

Ikke bare hente dem, men ønske å reise i tid og hjelpe dem den gangen de trengte det. På 50-tallet og sånn.

Jeg tror fremdeles på at alle monner drar. Gi litt her og der, stemme på partier som er opptatt av barns rettigheter og bistand osv, melde seg inn i organisasjoner som støtter det man selv støtter. det hjelper det også.

Gammel 23-05-07, 22:37   #42
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Er ammehjelper. Teller det? Det er ikke så mye arbeid, da. Jeg gjør det fordi jeg ikke gjør NOE for å hjelpe NOEN andre i ego-jobben min, men så er jeg egentlig veldig omsorgsfull, bobler over av hjelpetrang. Så det er egentlig rent egoistisk dette også... For å føle meg bedre selv. Håper noen andre føler seg bedre også da

Gammel 25-05-07, 15:16   #43
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg jobbet mye frivilllig før. Deltok på Kirkens bymisjons arrangementer i høytidene, jobbet på natthjem for kvinner i prostitusjonsmiljøet og reiste et halvår for å jobbe med gatebarn i Sør Afrika.

Etter at jeg fikk full jobb og egen familie strekker ikke tid og energi til lenger. Jeg håper imidlertid jeg kan jobbe mer frivillig om noen år.

Når jeg tenker etter er det jo en del jobb med Flaskeposten, også er jeg med i FAU i barnehagen. Det teller kanskje?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-07, 15:19   #44
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Har vært med som speiderleder i noen år. Måtte ta pause i fjor høst. Sitter i FAU. Går Natteravn en gang i blant. Har hjulpet litt til på en ungdomsklubb i vinter.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:34.