|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Epikur
|
![]() Sv: Frivillig arbeid
Ikke bare hente dem, men ønske å reise i tid og hjelpe dem den gangen de trengte det. På 50-tallet og sånn.
![]() |
#42 |
I could be violet sky
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frivillig arbeidEr ammehjelper. Teller det? Det er ikke så mye arbeid, da. Jeg gjør det fordi jeg ikke gjør NOE for å hjelpe NOEN andre i ego-jobben min, men så er jeg egentlig veldig omsorgsfull, bobler over av hjelpetrang. Så det er egentlig rent egoistisk dette også... For å føle meg bedre selv. Håper noen andre føler seg bedre også da
![]() |
#43 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Frivillig arbeidJeg jobbet mye frivilllig før. Deltok på Kirkens bymisjons arrangementer i høytidene, jobbet på natthjem for kvinner i prostitusjonsmiljøet og reiste et halvår for å jobbe med gatebarn i Sør Afrika. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Pauset
|
![]() Sv: Frivillig arbeidHar vært med som speiderleder i noen år. Måtte ta pause i fjor høst. Sitter i FAU. Går Natteravn en gang i blant. Har hjulpet litt til på en ungdomsklubb i vinter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|