|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?
Jeg synes det er veldig innafor å gå rundt i ullundertøy når naboens seksåring er på besøk. Om de synes det er flaut når de blir eldre så kan jeg alltid kle på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Hadde ikke vandret rundt hjemme i ullundertøy om vi hadde besøk altså.
![]() |
#3 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg går ikke rundt i ullundertøy hjemme. Vi har det alltid så varmt, at jeg hadde omkommet. Jeg hadde derimot ikke syntes det var rart om noen åpnet døra iført ullundertøy, såfremt det var av Kari Traa typen og ikke tynt og gjennomsiktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg synes det er helt innafor å gå i pent ullundertøy når barna har besøk. Hallo, de fleste av dem har uansett sett meg i bikini. (Men det er kanskje heller ikke innafor
![]() |
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Vel, det er åpenbart innafor å sitte i kirka og surfe på fp i ullundertøy.
![]() |
#6 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Dere som snakker om å åpne dør for semikjente er kanskje ok i ullundertøy, hvordan vet dere hvem som ringer på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
Vi har vindu i ytterdøren, så i teorien kunne jeg åpnet døren til vindfanget, kastet et blikk på deg, og løpt inn igjen for å skifte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Javel?
Kult, da er vi semikjente, altså! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Helt ok å åpne døra i ullundertøy. I bare truse og bh, derimot, ville jeg ikke følt meg komfortabel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg hadde vel åpna døra for hvem som helst i ullundertøy. Er det ikke noen jeg kjenner, så er jo heller ingen skade skjedd.
![]() |
![]() |
#12 |
Javel?
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Konklusjon: semikjente tåler ull, fremmede krever mer påkledd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg kunne nok åpnet døra for hvem som helst i ullundertøy. Jeg har også gode venner jeg kunne rukket te i sofaen med iført bare det også. Men om Hiawata hadde besøk, eller foreldre kom for å hente og tok en kaffe hadde jeg kledd på meg mer.
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
Haha, nå så jeg for meg den klassiske Pulp Fiction-scenen:
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?I Trysil kan man visst gå på butikken i hva som helst.
![]() |
#20 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva er det innafor å gjøre i ullundertøy?Jeg bruker ikke ullundertøy så for meg en ukjent problemstilling. Men jeg bryr meg overhodet ikke dersom andre åpner i dette og forventer heller ikke at de må ta på mer klær om jeg kommer innom.
![]() |
|
|