|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Tar det bort i løpet av helga, tenker jeg. Vaskehjelp på mandag og da er det deilig at de kommer til over alt.
![]() |
#42 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julen er ryddet bort!13.dag jul er jula offisielt over etter gammalt, dvs. 6. januar. Det er også bursdag i familien den dagen, og da syns vi det er greitt at jula er borte. Så vi ryddar bort eitpar dagar etter nyttårsafta. Det blir på søndag vil eg tru.
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Ikke lei i det hele tatt. Vi pakker ned den 11.
![]() |
#46 |
|
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Jeg innser at min julepynt består av treet, stjerner i vinduet og massevis av lys og blomster. De få englene som står rundt omkring tar ikke opp masser av plass, så de får stå til søndag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Godt i gang med utryddingen her også. Treet er ute og stua er rødfargefri. Det er godt.
![]() |
#48 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Vi har knapt hatt julen oppe i år. Vi var på fjellet hele forrige uke, der pyntet vi. Her hjemme har vi bare julestjerner i vinduene, en juleliftgardin og en nisse. Det kan få stå et par dager til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Klar
|
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Jeg pleier å rydde vekk jula første nyttårsdag, men i dag har vi nettopp kommet hjem fra halvannen uke på juleferie, så klesvask og julegaver er prioritert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Her feirer vi jula i desember, så normalt er 1. januar ryddedag, men i år venter jeg til 3. januar. 1. januar er nytt år, nye muligheter, blanke ark, julefritt og ryddig hus.
![]() |
#51 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Julen er ryddet bort!
Haha, her er det omvendt. "Alle" pynter til jul 1. søndag i advent, og dattera mi var på besøk hos noen som ikke hadde NOE julepynt oppe i midten av desember og trodde ikke de feiret jul.
![]() |
#52 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Det får stå til over helga. Men da blir det godt å få den ut, man blir litt lei rødt etter ei stund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Jeg kom meg ikke ut av sofaen, så treet og alt det andre står enda.
![]() |
![]() |
#56 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Julen er ryddet bort!I år har vi ikke fremme så mye dill og har bare hatt et lite kunstig juletre pga. dårlig plass i stua akkurat nå, så jula blir fremme så lenge som mulig. Er så koselig med masse lys i vinduer og ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Jeg tror jeg venter til neste helg, det er så koselig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Jeg er omtrent ferdig! Treet står enda (uten pynt og lys) men på fot, må få hjelp i morgen til å få den av. Utelysene og stjernen får henge ut januar.
![]() |
#59 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Julen er ryddet bort!Vi julepynter lillejulaften, og så pleier det meste å få stå til 20. dag jul. I år må vi rydde tidligere, siden vi får snekkere i hus om halvannen uke. Tenker vi tar bort juletreet på søndag. Synd, for vi har et flott, og litedryssende tre i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Julen er ryddet bort!
Samme her. Og så har vi vært borte en del av jula og jeg vil kose meg litt mer med julehus når vi kommer hjem.
![]() |
|
|