Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-15, 21:19   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin-off: Russ - hva slags russ var du?

Jeg var rødruss i 91 og var med på det aller meste bergensrussen arrangerte + på treff i kongeparken. Vi hadde russebil, dress, sko, genser, jakke, kort - det aller meste altså. Vi startet festingen tidlig på høsten, hadde ørten knuter i lua, drakk enorme mengder med alkohol og tok for oss av det annet kjønn. (Jeg fikk kjæreste det året, så jeg roet meg heldigvis på den fronten.) vi drev ikke med hærverk, "kun" fyll og sex. Jeg gikk ned minst en karakter i de fleste fag og hadde ingen tanke for at russetiden en gang var over og hva da, liksom.

Jeg er sjeleglad for at jeg ikke er russ i dag, jeg hadde sikkert gått på en kjempesmell.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 21:25   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var rødruss i 95 og var med på akkurat så lite at jeg egentlig like godt kunne latt være, det var mest et pliktløp. Noe var jo gøy da selvfølgelig, men det var mest sånn jeg hadde funnet på med venner likevel. Og den gangen lå tentamener strødd inni russefeiringa slik at noe særlig feiring var inkompatibelt med å fullføre skolegangen brukbart.

Gammel 07-05-15, 21:45   #3
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var en aktiv russ med fest og fyll og knuter og ølkassa og døgning og russebil og russekort og det meste egentlig. / Jeg bodde i russedressen det meste av russetiden, men var helt om natten og helt om dagen og klarte skolen bra tross relativt heftig "feiring". Noen russetreff var jeg ikke på. Jeg var visst en kortreist russ.

Gammel 07-05-15, 21:56   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg skulle egentlig vært russ i `88 men jobbet i bank og hadde heldigvis vett på å starte på vg da jeg var 20, da kom bannkrisa og jeg fikk 6mnd lønn for å slutte så jeg rakk akkurat å søke vg skole til 1.mars det året. Jeg var en "rik" student.

Så jeg var blåruss i `93. Hadde kvelds- og helgejobb så jeg var med på det jeg hadde lyst til og satt meg på jobbing de helgene jeg ikke gadd å feste.
Synes ikke at jeg var med på så mye men ift hva jeg leser her så var det da en del.
Jeg var med på festing natt til 1.mai i Drøbak, Tryvann, Tusenfryd og Hellerud + 17.mai.

Vi var kjempeheldige med russebilen, en Ford Transit som vi fikk kjøpe av Røde Kors lokalt for 2000,- for de skulle bare kvitte seg med bilen. Den var i flott stand og pappan til en av jentene sveiset fast sofaer og seter. Vi var 6 gutter og 3 jenter på bussen og alle var gode venner. Jeg stod som eier av bilen og vi fikk litt av bonusen min på forsikringen. Vi solgte den for hele 16.000 i juni.

Gammel 07-05-15, 22:08   #5
Cabrel
Aktiv

Cabrel sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Cabrel er litt kulCabrel er litt kul
Standard

Jeg var rødruss i 97, og var vel med på det meste. Vi var 27 jenter som hadde buss, og vi var på Tryvann og på Lillehammer. Det ble en del knuter og ting og tang i lua, men ikke noe overdrevet fyll og tull fra min side. Jeg syntes Tryvann egentlig ble litt krampaktig, så jeg dro tidlig fra noen av treffene der. Skolearbeidet gikk fint gjennom hele russetiden.

Cabrel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 21:45   #6
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Rødruss -96. Jeg hadde russedress og brukte den på skolen i mai, var med på to russekroer i forkant. Selve russefeiringen hoppet jeg over, var kun med i toget på 17.mai. Etter eksamen hadde vi fire bestevenninnene i klassen en skikkelig fest.

Sist redigert av Susse : 08-05-15 kl 00:41.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 21:51   #7
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var en anorektisk, stillferdig og edru russ uten venner.

Skal ikke akkurat hevde at det var å anbefale, men jeg sto i hvert fall for ting jeg mente om fyll og galskap.

Gammel 07-05-15, 22:06   #8
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Blåruss i 95, Jessheim VGS - vi hadde en diger russebuss som vi hadde leid, var vel 8 stk tror jeg? Vi var med på treff og sånn, jeg hadde type som var noen år eldre, så jeg tok det relativt med ro, og jeg var mye plaget med streptokokker og styr den tida der, så jeg ble jo selvsagt syk etter russetreff på ringbanen på Gardermoen, natt til 1.mai med 8 kuldegrader etc.

Gammel 07-05-15, 22:22   #9
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Kristenruss med en sinnsykt hektisk sosialt program. Vi la alle våre arrangementer utenom russearrangementene, og jeg var med på alt på alle fronter utenom Kongeparken og dess like. Det var ufattelig moro, vi gjorde veldig mye gøy. Noe av det kom nok av et behov for å markere hvor gøy det kunne være å være russ uten alkohol, men det funket faktisk. Jeg gikk på en relativt krevende linje, så det var i tillegg hektisk i skolesammenheng. Hadde jeg bare hatt et snev av den energien i dag...

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 22:46   #10
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Midt på treet vil jeg si. Festet en del,men skulket aldri skole eller dro på russetreff. Hadde en tur til Trondheim i en gammel Transit. Der satt jeg og Cuya blant annet og ble nesten kullosforgiftet. Hadde det gøy da og endte med en enorm forkjølelse og feber på eksamen.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 23:45   #11
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Midt på treet vil jeg si. Festet en del,men skulket aldri skole eller dro på russetreff. Hadde en tur til Trondheim i en gammel Transit. Der satt jeg og Cuya blant annet og ble nesten kullosforgiftet. Hadde det gøy da og endte med en enorm forkjølelse og feber på eksamen.

Den bilen .... At den hang sammen!!

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 00:06   #12
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Russ 99, med en ganske rolig russefeiring. Hadde russedress og var med på det som skjedde lokalt, men ikke noe særlig mer enn det. Jeg feiret vel mer at jeg var på vei bort fra bondelandet, jeg var møkklei.

Gammel 07-05-15, 22:54   #13
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jeg var rødruss, men med sugerør i luen (dvs ikke drikke alkohol gjennom russetiden - ikke slik som andre steder, hvor det var noe sånt som så og så mye alkohol på så og så kort tid. Jeg fikk noen high five's for å si det sånn - og det var ikke på grunn av knuteregelen jeg hadde innfridd ).

Vel, det var mange ville og gale russ den gang da også, men jeg føler alt har tatt en litt sånn ekstrem vending. Men ungdommen er også litt annerledes i dag enn da vi var unge :knirk: Jeg har aldri vært vill og gal på noe måte, eller jo, men mer på sære måter enn sånn satt i system... Jeg er generelt ingen sau, og har alltid gått min egen vei. Så selv om jeg synes russetiden var artig, så var det liksom artig på min måte. Ikke rølp og ekstrem-eksibisjonisme.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 22:59   #14
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var russ på slutten av 90-tallet og gikk i en oppsamlingsklasse som ville ha generell studiekompetanse. De aller fleste av oss hadde jobbet noen år etter yrkesfaglig videregående av forskjellige årsaker og noen hadde stiftet familie også. Jeg var samboer og deltok på ganske mange festligheter. Det var en i klassen som kjørte van til daglig og den var rød, så vi kjørte i den av og til selv om vi var blåruss.

Begrenset festingen til helgene og suste rundt i den lille byen ganske fin i farten og hadde det gøy. Ingen klining eller annet, bare uskyldig flørting og mye morro.

Gammel 07-05-15, 23:04   #15
C.D

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Rødruss-92, Møre og Romsdal.
Vi var to klasser som kjøpte fjorårets russebuss. Tror vi betalte 200 kr pr hode. Et gamalt dråg, som stoppa på vei hjem etter det eneste russetreffet vi var på.
Hadde russeklær og lue, mange artige knuter i lua. Uskyldige knuter som å spise 2 liter is på 20 minutter, bjeffe deg igjennom en butikk på alle 4, kjøpe kondom uten å si ordet kondom også var det den store og lille russeprøven. Kupjolter, ææ fysja!
Men vi var mye sammen og husker det som ei artig tid. Var snill russ.

Var også russ i 89, orangeruss! Ferdig med ungdomskolen!
Det tror jeg ikke er mange som har vært?
Det var utrolig artig iallefall

Gammel 07-05-15, 23:04   #16
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var rødruss i 94, og var på Hamar som flere her der vi festet blant verneverdige bygninger (hvilken tanke var det egentlig?). Jeg var på en bil med jentene i klassen, og vi var ganske moderate alle sammen alkoholmessig. Det var en del styr med bilen, den ble dyttet utfor en skråning på Tryvann og frontruta knuste en gang. Mest pes egentlig.

Vi var på Tryvann og jeg husker jeg satt bak i bilen og blandet Martini og Sprite på plastflasker (urgh). På Tryvann husker jeg mest at det var mørkt og kaldt hele tiden, at musikken dundret, at vi gikk på do i buskene, men aldri alene, at jeg rota med en fyr for første gang i mitt liv (jeg var en svært ordentlig 18-åring ), at jeg nesten lærte meg å like øl.

Jeg døgna et par ganger, var med på en del, tok noen knuter, mest av den uskyldige typen som å spise en pose Bamsemums på tid, hang noe med Kristenrussen også.

Jeg synes russetiden var helt ok gøy, men var ikke spesielt lei meg da den var over. Studietiden var mye morsommere. Var fit for fight da eksamen startet og lot ikke feiringen gå ut over karakterene.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-15, 23:06   #17
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg var edru blåruss i 98, ikke på bil, og tok altså relativt uskyldige knuter.

Var med på et par lokale arrangementer, dvs dåpen, natt til 1. og 16/17 samt en samling eller to til, men ble hentet av pappa (utenom 16/17, da gikk vi rundt, og møtte på skolen til frokost før toget) i relativt rimelig tid (når jeg ringte og ba ham om det)

Ikke veldig vill russ, nei.

Gammel 07-05-15, 23:33   #18
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg var en meget aktiv rødruss i 2002. Vi var en vennegjeng som spleisa på russebil (alle hadde jobber og betalte selv) som vi malte og reparerte for en del tusenlapper. Den varte nesten ut russetiden - tror den stoppet om kvelden 16. mai og gikk aldri igjen. Planen var at jeg skulle starte på et langt studie etter russetiden, og derfor ville jeg ta den helt ut og bli ferdig med "vill" festing før studietiden. Jeg hadde to jobber ved siden av skolen, og den ene var praktisk nok på nattklubben som arrangerte de fleste russekroene våre så jeg fikk jo med meg alle disse på den ene eller den andre måten (jeg koste meg like mye edru som full så det var ingen problem om jeg måtte jobbe under noen av russekroene). Vi startet med de første russekroene allerede på høsten, og utpå våren ble det gjerne fest både torsdag, fredag og lørdag. Drakk meg aldri fra sans og samling, men prioriterte mindre tid på skolearbeid og gikk ned sånn ca 1 karakter i alle fag, men hadde kalkulert med at det gikk greit å komme inn på det studiet jeg ville fordet så det var uproblematisk sånn sett.

Jeg hadde kommet ut av et nesten 2 år langt forhold det siste året på VGS, og etter hvert slo jeg meg litt løs da jeg ble fryktelig klinesyk (men det ble med kun klining) Hadde en fast klinevenn, men klinte vel med en* håndfull andre bare for moro skyld - deriblant mannen selv om han faktisk var én av dem jeg angret på (fordi han hadde gitt tydelig uttrykk for at han var etter meg, og jeg ikke ville gi ham falske forhåpeninger - vel, bites me ).

Jeg vil ikke nevne navnet på russebilen her, men det var litt halvvilt, og ikke akkurat noe jeg assosierte meg med (når det er sagt var det en god dose sarkasme bak det også). Vi fant på mange russestreker, og ble kjent for å moone etter raid, og var ganske råe på raid, om jeg får si det selv. Jeg tok flere knuter, men kan ikke akkurat påstå at noen av knutene var veldig ville (og etter mitt syn innenfor hva man kan forvente av russestreker selv om enkelte av dem var på kanten). Vi hadde bl.a. russeknute med russepresidenten, som var en god venn av oss, der vi tok vinkorken (drikke en flaske vin på under 7 eller 10 minutter), gå sammenlenket med håndjern et helt døgn, kline med en av samme kjønn i aulaen i storefri, skinny dipping foran russepresidenten i april, løpe Cooper-testen med snowboardklær og gjerne baklengs, osv.

Alt i alt en helt fantastisk tid, og jeg angrer ikke på at jeg tok den helt ut. Nå ble det jo full klaff mellom meg og mannen, og det gjorde at jeg endret på rekkefølgen i fremtidsplanene slik at det lange studiet ble byttet ut med et kortere og lettere studie slik at vi kunne stifte familie tidlig og jobbe turnus slik at jeg fikk være lenger hjemme med dem, og så skal jeg heller ta det lange studiet når minstemor er 4 år (hadde egentlig tenkt å starte så snart hun begynner i barnehage ved 3-årsalderen, men har hatt noen svært hektiske år med mye belastning p.g.a. alvorlig sykdom i familien og trenger derfor et år på å hente meg inn først, i tillegg til at jeg vil kunne være tidlig hjemme når hun kommer hjem fra skolen de første par årene, og det blir vanskeligere desto lenger ut i studieforløpet jeg kommer).

Kan ikke si jeg kjenner igjen eksemplene som nevnes i media i dag - foruten noen svære russebusser fra Østlandet den helga vi var i Kongeparken.

*eller to.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 09:16   #19
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var russ i 96, og hadde egentlig aldri hatt noe til overs for tullete adferd, vannpistoler, lure/plage andre, et.c, så det var uaktuelt at jeg skulle fire noe på dette da jeg selv var russ. Jeg var med på fester, drakk alkohol og hadde det moro, men samtidig var jeg veldig bevisst tentamener og eksamener som kom. Jeg møtte han som er mannen min i russetida, og husker tilbake på ukene som spennende og morsomme. Men det var ikke busser, treff, bråk, et.c. Man visste hvem alle var, og det var generelt mer fokus på å ha det morsomt, enn at det skulle være så voldsomme opplegg. Jeg fikk knute i lua for dikt i avisen, og det var vel det.

Jeg opplevde ikke kvinneforakt, selv om noen hadde "ønsker eller planer" om action. Videregående hadde egentlig svært lite "babe"-fokus, og selv om noen var populære så representerte de i liten grad det bildet av jenter som jeg opplever media gir oss i dag, som er mest opptatt av hvordan de ser ut og blir vurdert av gutter. Det er nesten sånn at jeg tenker at jentene/kvinnene hadde større integritet for 20 år siden.

Sist redigert av Dronningen : 08-05-15 kl 12:19.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 09:35   #20
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Røduss i 1982 så jeg slår dere alle!

Jeg var med på en sånn rødmalt folkevognrussebuss med seks andre jenter. Vi betalte, malte og mekka sjøl, noe jeg tror vi alle hadde det gøy med. Noen av oss var skikkelige, jeg var ikke helt en av dem. Noen av gutta og jentene hadde seg lettere tilfeldig, men jeg tror det jeg la merke til var frivillig.

Russesangtemaet om at det bare er å sjenke dama er usmakelig, drittalt, sjofelt, aggresivt og kvinneforaktende. Såh!

Jeg var også rødruss i 1982! Sågar russeformann for det som den gangen var Norges største, rene rødrusskull!

Vi startet tidlig og møtte opp første skoledag i 3.gym i russebil. En Hannomag Henzel av ukjent årgang, kjøpt av fjorårets russ.
Det var mye russekroer og festing. Øving til russerevyen tok mye tid, men det var tid til skolearbeid og ny kjæreste som ikke var russ.
Etter 17.mai var jeg ikke med på noe mer, da var jeg forsynt.

Husker vi var på russetreff i Skien/Porsgrunn, og der var det mye full russ som hadde seg bak og under enhver busk ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:48.