|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge på vegger i gangenAbonnerer.
![]() |
#42 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Farge på vegger i gangenIt takes a forum to decorate a house.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge på vegger i gangen
Vi maler panelet i gangen (krinkelkrokgang med flere dører og svingende trapp) i Soft Mint (1706-G15Y), som ikke er så ulik Minty Breeze (2005-G20Y). Karmer og gammelt brystanel (fra sent 40-tall, tror jeg
![]() |
#46 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Farge på vegger i gangenJeg tror minte breene blir for mørk for det rommet, ja. Soft mint er nok bedre. Og kalk er det mørkeste du kan ham tror jeg.
![]() |
#47 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Farge på vegger i gangenMorgendis s1500-n har jeg "overalt" hjemme der jeg ikke har det grått. Den ser så og si hvit ut, og er nydelig som kontrast til Matrix S6000-N (som er en nesten svart gråfarge som nok er veldig lik skiferfarge, i hvert fall ikke lysere). Vi fikk den anbefalt av interiørgutta våre som beskrev den som verdens mest universelle lyse farge som går til alt og kræsjer med minimalt - og jeg synes det stemmer.
Sist redigert av Miss Norway : 06-07-15 kl 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Farge på vegger i gangen
Jeg vet ikke helt om jeg er tøff nok til det, altså. Men det høres jo stilig ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Farge på vegger i gangenNår det er så lys farge som S1500-N så er det ikke eksperimentelt i det hele tatt, altså. Det ser bare "helhvitt" ut, veldig fresh. Og det er jo ofte vanlig at listverk er litt blankere enn resten, så det er heller ikke noe man legger merke til egetlig.
![]() |
![]() |
#51 |
villende
|
![]() Sv: Farge på vegger i gangenJeg skal forsøke Missaløsningen på stuen, og tror den også kan fungere veldig fint på gangen din. Muligens med en kontrastvegg i "sval byggegrop", hvis du er så vennlig å opplyse om fargekoden |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farge på vegger i gangenJeg malte Tåkedis fra Lady i gangen idag. Veldig fornøyd |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Farge på vegger i gangenJeg har handlet maling. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|