|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Kosthold og sosiale settinger
Jeg tolket deg feil, ser vi er helt enige.
![]() |
#43 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kosthold og sosiale settinger
Har du testet deg for cøliaki? (Ikke at jeg har noe med det, men for å påpeke at det er viktig å få avkreftet). Sist redigert av ElinM : 01-10-15 kl 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kosthold og sosiale settingerJeg gjør også nærmest et poeng av å presisere at jeg ikke har cøliaki, for å ikke lyge på meg noe (og for ordens skyld, jeg har testet meg). Det generer som regel flere spørsmål, og en del mistro, men jeg begynner å venne meg til at sånn får det bare være. "Kroppen min har det best uten..." fungerer i veldig mange tilfeller, og så får heller noen tro at jeg er en motefølgende tulling. Som om jeg ville unnvært vanlig brød for å være trendy.
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kosthold og sosiale settingerMitt problem er at enkelte ikke klarer å få inn i hodet at jeg ikke tåler sukker og hvetemel, og som konstant vifter godis opp i ansiktet mitt med: " heeelt sikker?" hva feiler det folk??? Som om det ikke er vanskelig nok å la være... Sist redigert av Cumulus : 25-07-16 kl 02:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kosthold og sosiale settingerVeganer i 5,5 år her, så jeg vet ganske godt hva det vil si å ha litt utfordringer i matveien. Men nå er det heldigvis blitt såpass veganvennlig overalt (det selges melkefrie alternativer til is, krem, melk, yoghurt, ost, samt kjøtterstatninger osv i nesten alle butikker) at det sjelden er et problem i det hele tatt, egentlig.
![]() |
|
|