|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?Jeg lurer veldig på hvordan noen klarer å legge seg på sånne i vann da, det virker særdeles uoverkommelig, evt en usedvanlig god treningsøkt der man får trimmet både lattermuskler og ikke minst får trent på å ligge helt stille! For det skal ikke mye bevegelse til før man blir kastet i vannet tror jeg.
|
|
|
#2 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?Jeg bare skal ha en sånn der. De har hatt i XXL sin nettbutikk, men det ser ut som om de er utsolgt nå. Mannen har sett etter i butikk og de ble aldri enige med seg selv om de hadde eller ikke. Men ting tyder på at de har bestilt til butikkene også.
|
|
|
#3 |
|
Kakemonster
|
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?
999,- for to, da var det fri frakt også. De tar 599,- for en. Mulig de er litt utplukka for enkelte farger, jeg fikk mail om jeg ville vente til de fikk inn mer, eller ta en annen farge. Jeg valgte det siste.
|
|
|
|
#4 |
|
koko
|
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?Jeg kjøpte på XXL i dag. Har bestilt hos boksokk.no også, men deres "får på lager fredag og sender ut fortløpende" var ikke så veldig løpende tydeligvis.
|
|
|
#5 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?
I butikk eller på nett?
|
|
|
#6 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?GinaK- etter at jeg kontaktet chillout via paypal har de fremdeles ikke svart på noen av henvendelsene mine, men jeg har fått en automatisk "en pakke er på vei til deg"-Mail fra dem i dag, med en sånn i feil farge. Og da etter at jeg har sendt dem Mail hvor jeg har bedt om å heve kjøpet.
|
|
|
#7 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?Jeg kjøper en når jeg kommer på ferie. Mannen lurer på hvordan de er på stranden når vi bader og det blåser, det får vi se.... litt spenning må vi ha i ferien også!
|
|
|
#8 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?Skaff en snor og en teltplugg, så blir det litt mindre spennende. Det har i alle fall vi tenkt.
|
|
|
#9 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?Vi har den fra XXL. Lubbis? God altså, litt vanskelig å fylle. Regner med vi får det til med litt vind og litt trening. Men den er liksom delt i to sider og da jeg lå i den datt jeg mellom, jeg lå på en måte nedi en sprekk.
|
|
|
#10 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?Da må du fylle mer luft eller stramme en runde til, veobra. Vi har prøvd oss litt frem med vår nå, og for min del ser jeg at jeg får en veldig avslappende og god hvilestilling i den om jeg legger meg på skrå i den når den ikke er helt hardstappet. Det er visst flere str også på den da, den vi har fra speidersport er stor, og har ikke bunn, ei venninne hadde prøvd en som var en god del smalere og som også hadde dekkende stoff i bunnen, men hun husket ikke hvor den var fra.
|
|
|
#14 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?Det er mulig det er noen som har fått lov til å selge nå, men jeg kontaktet dem direkte i mars eller noe tror jeg, og da kunne de ikke love at de klarte å levere til noen norske forhandlere før til høsten en gang. Om de i det hele tatt fikk det til, det hadde visst tatt helt av. Men det ser vi jo.
|
|
|
#15 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?Eg har fått min frå butikken som Isola lenka til. Deilig å ligge på verandaen og lese i!
|
|
|
|
#16 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?Da har jeg kjøpt meg en også, på xxl. Fikk til å fylle den uten særlig strev, på første forsøk, innendørs.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 30-06-16 kl 08:34. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?Kom i dag. Mannen fikk inn luft, funket etter 3 veivinger.
|
|
|
|
#18 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2016
![]() |
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?Fikk min billige kina-kopi levert på døra 11 dager etter betaling. Den kosta 177 kr, og var i topp kvalitet. Jeg opplevde den like enkel å fylle med luft som på reklamen, og kan bare konkludere med at de som sliter med å fylle den opp, må gjøre seg til. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?Så bra at du fikk dine til slutt Ginak.
|
|
|
#20 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Lamzac - hvor kjøpe?Men det er enklere og enklere å fylle dem ja, i går stod jeg helt stille og veivet to ganger, og akkurat som reklamen.
|
![]() |
|
|