|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Gratis sommerskole øker allikevel forskjellene?
Beklager, jeg blingset på tretallet. Det heter Ent3er (uttales enter) og er et mattetilbud til elever i en rekke kommuner der det finnes et universitet eller høgskole. Drives i regi av Nasjonalt senter for realfagsrekruttering, holdes av realfagsstudenter og er åpent for elever fra 10. klasse og ut videregående. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gratis sommerskole øker allikevel forskjellene?Sånn har det i hvert fall vært på de basene jeg har jobbet i sommer. Garanterer ikke at det er sånn på alle.
|
|
|
|
#3 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gratis sommerskole øker allikevel forskjellene?Min skulle på sommerskolen denne uken, men droppet det avar ulike årsaker.
|
|
|
#4 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Gratis sommerskole øker allikevel forskjellene?Neida, det er vanlig matteleksehjelp. :-) (Mest beregnet for elever som vil prøve på toreren eller treeren.) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Tøff
|
Sv: Gratis sommerskole øker allikevel forskjellene?Neida, skjønner at noen kurs er mer populære enn andre altså. Vi er uansett veldig fornøyde med kursene, og hun har det gøy. Skole eller ei.
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gratis sommerskole øker allikevel forskjellene?En av venninnene til snuppa hadde blitt skikkelig overrasket over at de skulle ha matteundervisning HVER dag på kurset "Regndansen". Men det var etter førsteklasse.
|
|
|
|
#7 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Gratis sommerskole øker allikevel forskjellene?Nå er det ikke noe tilsvarende her lenger, men den gang det var var det loddtrekning - bare at noen plasser ble fordelt til barn som trengte det. Det ble ikke kommunisert, men jeg vet at noen plasser ble fordelt etter samarbeid med barnevern/ sosialtjeneste. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gratis sommerskole øker allikevel forskjellene?"styrt loddtrekning" er vel den beste måten å drive dette på, sånn Charlie beskriver.
|
![]() |
|
|