Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-16, 19:42   #1
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?

Ja, og så glemte jeg igjen en svett sports-bh på radiatoren på jobb da jeg dro hjem.
Glemte igjen iPaden min i klasserommet.
Glemte å kjøpe blomkål til middagen.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 19:52   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryddig klassemamma

Hei, savner deg på FAU-møtet?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-16, 22:02   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lørdag prøvde jeg å gå på feil fly, med stor overbevisning. Hvem kan huske om man har overgang i München eller Frankfurt, lzzom?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-16, 15:07   #4
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag hadde jeg glemt at vi har jobbfest i kveld, så jeg hadde også lovet å være med minstesnuppa første gangen på klatreskole. Greit nok at jeg kunne rukket festen etter klatreskolen, i alle fall hvis jeg hadde gått derfra litt tidligere, eller kommet litt forsinket til festen, men i tillegg er dette snakk om en kurvfest, og jeg hadde lovet å bake foccacciabrød å ha med.

Så blir det til at mannen følger jentungen på klatreskolen, mens jeg må slutte litt tidligere på jobb for å dra hjem og bake.

I tillegg hadde jeg glemt å si fra til de jeg hadde innkalt til møte i dag, at møtetidspunktet ble forskjøvet med en halvtime.

Gammel 07-09-16, 15:38   #5
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ikke særlig glemsk av meg til vanlig. Men nå for tiden har jeg blitt helt vant til å glemme brøddeigen jeg satte til heving.
Den kommer veldig brått på der på kjøkkenbenken, fire ganger så stor som den sikkert var, da jeg rørte den sammen.

Gammel 07-09-16, 16:06   #6
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

LAstet nettopp ned feil program...
Jadda...

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-16, 11:27   #7
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

I går hadde jeg et telefonmøte som var ferdig kl 10 (om formiddagen), av typen der man ringer inn til et møterom.

Nå begynnte plutselig kontortelefonen min å snakke. Jeg hadde glemt å legge på. Sjelden jeg bruker fasttelefon ass.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-16, 11:51   #8
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingenting. ...tror jeg.

Gammel 08-09-16, 17:07   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nøkkelen. I låsen til batteriet på elsykkelen, som sto parkert utenfor Ullevål stadion i flere timer. Der kunne noen fått ny sykkel, lås, bil, tilgang til hus og kontoret. Og hjelm, der navnelappen til barna sto pent plassert, i tilfelle de skulle ha problemer med å finne ut hvor vi bor.

- No. 4 -
Gammel 08-09-16, 17:45   #10
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Nøkkelen. I låsen til batteriet på elsykkelen, som sto parkert utenfor Ullevål stadion i flere timer. Der kunne noen fått ny sykkel, lås, bil, tilgang til hus og kontoret. Og hjelm, der navnelappen til barna sto pent plassert, i tilfelle de skulle ha problemer med å finne ut hvor vi bor.

Oi! Jeg har gjort noe liknende et par formiddager her, når jeg har levert ungene og er hjemom en tur og tar en halv fridag/hjemmekontor før jeg har time. Når jeg skal dra finner jeg ikke nøkkelen - og så står den i låsen. Men her er det _litt_ mindre trafikk forbi.

Gammel 14-09-16, 17:07   #11
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Herre. Jeg var en hårsbredd fra å gjøre akkurat det samme i dag også, samme sted.

- No. 4 -
Gammel 08-09-16, 18:36   #12
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oi, Candy!

Jeg hadde visst glemt å spørre sjefen min om å få fri i morgen. Kom på det når hun så litt spørrende ut når jeg nevnte alenetur med mannen. Heldogvis er hun fleksibel.

Gammel 09-09-16, 19:52   #13
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Skulle ut og ta et bilde med mobilen og glemte mobilen hjemme. Fant det ut på vei til bussen da jeg skulle kjøpe billett på app-en på telefonen.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-16, 21:06   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg jobber jo på hovedbrannstasjonen i Trondheim, og i dag skulle jeg være med å arrangere lederseminar med brannsjefen. Det var ikke jeg som kalte inn, og i tre år nå har vi alltid gjennomført disse på en av våre andre stasjoner
Så jeg dro rett dit, og er der i god til før seminaret starter. Det er ingen andre der, men jeg setter meg ned og jobber litt. Etter ti minutter begynner jeg å lure, og sjekker kalenderen. Og joda, jeg er på feil brannstasjon

Jeg hiver meg i bilen og kjører - og rekker møtet. Er der 15 min før det starter, kl 09. Men 45 min etter når arbeidsdagen min egentlig starter
Heldigvis har vi fleksitid, og ingen stussa.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 16:14   #15
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Møtte på foreldresamtale på skolen på feil dag. Ja ja, ny sjanse i morgen.

Sist redigert av My : 14-09-16 kl 20:49.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 16:37   #16
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Aner ikke.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 16:56   #17
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Hjernen min. Den må ha blitt gjenglemt et sted.

Muligens som følge av at jeg glemte å legge meg i går.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 17:10   #18
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg glemte visst at jeg dyrt og hellig hadde lovd meg selv at jeg ikke skulle gå kreisibanana i nøtteskåla på jobb ever again.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-09-16, 17:30   #19
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Jeg la ut informasjon om oppmøte og lagstropp til kamp på facebook og var helt klar på at jentene skulle på kamp i går helt til en kommenterer at kampen først er neste mandag

Gammel 14-09-16, 19:02   #20
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Er det noen flere distré her?

Jeg glemmer mange ting, og innimellom føler jeg behov for å le litt av det, og ikke minst le av at andre har glemt ting som jeg selv ikke har glemt.

Så, hva har du glemt i dag?

Selv har jeg åpenbart glemt at jeg syns fenomenet underbukse er lurt. Det var iallfall ingen underbukse med i treningsbagen min da jeg var ferdig med å dusje på treningssenteret og skulle skifte til kjole og dra på jobb.

Jeg har vel glemt hva jeg har glemt.

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

I dag har jeg bare glemt å spise frokost.

(Hittil.)

Det glemmer jeg faktisk aldri, kropp og hode hyler så infernalsk etter morgenmat at jeg må gi etter hver dag.

Opprinnelig lagt inn av Ambivalensia, her.

Deodorant. #denfølelsen#

Jeg har mer #denfølelsen# hvis jeg for en gangs skyld husker deodorant. :billigidrift:

I dag har jeg bare glemt å si fra at jeg ikke kommer på et styremøte i kveld, jeg har egentlig glemt å si fra hver dag i en uke nå. Resten har jeg glemt.

Jeg priser meg egentlig lykkelig for mobiler med kalendere og oppgavepåminnelser og sånt, nå holder jeg vanligvis de avtalene jeg inngår og gjør de oppgavene jeg skulle. Det var værre før...

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.