|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Ja, og så glemte jeg igjen en svett sports-bh på radiatoren på jobb da jeg dro hjem. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?
|
|
|
#3 |
|
kamerat
|
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Lørdag prøvde jeg å gå på feil fly, med stor overbevisning. Hvem kan huske om man har overgang i München eller Frankfurt, lzzom?
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?I dag hadde jeg glemt at vi har jobbfest i kveld, så jeg hadde også lovet å være med minstesnuppa første gangen på klatreskole. Greit nok at jeg kunne rukket festen etter klatreskolen, i alle fall hvis jeg hadde gått derfra litt tidligere, eller kommet litt forsinket til festen, men i tillegg er dette snakk om en kurvfest, og jeg hadde lovet å bake foccacciabrød å ha med.
|
|
|
#5 |
|
Søt og rar
|
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Jeg er ikke særlig glemsk av meg til vanlig. Men nå for tiden har jeg blitt helt vant til å glemme brøddeigen jeg satte til heving.
|
|
|
#6 |
|
can-jur
|
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?LAstet nettopp ned feil program...
|
|
|
|
#7 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?I går hadde jeg et telefonmøte som var ferdig kl 10 (om formiddagen), av typen der man ringer inn til et møterom. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Trallallaa
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Ingenting.
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Nøkkelen. I låsen til batteriet på elsykkelen, som sto parkert utenfor Ullevål stadion i flere timer. Der kunne noen fått ny sykkel, lås, bil, tilgang til hus og kontoret. Og hjelm, der navnelappen til barna sto pent plassert, i tilfelle de skulle ha problemer med å finne ut hvor vi bor.
|
|
|
#10 |
|
Dig for victory!
|
Oi! Jeg har gjort noe liknende et par formiddager her, når jeg har levert ungene og er hjemom en tur og tar en halv fridag/hjemmekontor før jeg har time. Når jeg skal dra finner jeg ikke nøkkelen - og så står den i låsen. Men her er det _litt_ mindre trafikk forbi.
|
|
|
|
#11 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Herre. Jeg var en hårsbredd fra å gjøre akkurat det samme i dag også, samme sted.
|
|
|
#12 |
|
ctrl+z
|
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Oi, Candy!
|
|
|
#13 |
|
Musk
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Skulle ut og ta et bilde med mobilen og glemte mobilen hjemme. Fant det ut på vei til bussen da jeg skulle kjøpe billett på app-en på telefonen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren nok
|
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Jeg jobber jo på hovedbrannstasjonen i Trondheim, og i dag skulle jeg være med å arrangere lederseminar med brannsjefen. Det var ikke jeg som kalte inn, og i tre år nå har vi alltid gjennomført disse på en av våre andre stasjoner
|
|
|
#15 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Møtte på foreldresamtale på skolen på feil dag.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 14-09-16 kl 20:49. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
geskjeftig
|
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Hjernen min. Den må ha blitt gjenglemt et sted.
|
|
|
#18 |
|
Textrovert
|
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Jeg glemte visst at jeg dyrt og hellig hadde lovd meg selv at jeg ikke skulle gå kreisibanana i nøtteskåla på jobb ever again.
|
|
|
#19 |
|
snur
|
Sv: For oss svimebøtter: Hva har du glemt i dag?Jeg la ut informasjon om oppmøte og lagstropp til kamp på facebook og var helt klar på at jentene skulle på kamp i går helt til en kommenterer at kampen først er neste mandag
|
|
|
#20 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Jeg har vel glemt hva jeg har glemt.
Det glemmer jeg faktisk aldri, kropp og hode hyler så infernalsk etter morgenmat at jeg må gi etter hver dag.
Jeg har mer #denfølelsen# hvis jeg for en gangs skyld husker deodorant. :billigidrift: |
|
|
|
![]() |
|
|