|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
| Se resultatene: Har du / har du hatt brevvenn? | |||
| Har hatt brevvenn |
|
106 | 77,37% |
| Har hatt og har fortsatt brevvenn |
|
13 | 9,49% |
| Har hatt brevvenn, men nå mailer vi i stedet |
|
11 | 8,03% |
| Jeg oppdaget skrivelysten på forum |
|
2 | 1,46% |
| Jeg har ikke og har ikke hatt brevvenn, jeg bare leser og skriver skjelden noe på forum :lesehest: |
|
1 | 0,73% |
| Jeg har ikke og har ikke hatt brevvenn, jeg bare leser og skriver ikke noe på forum :sjenert: |
|
0 | 0% |
| Annet (beskriv) |
|
4 | 2,92% |
| Deltakere: 137. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg har hatt brevvenner siden jeg var 8-9 år, og i min glansperiode på slutten av 80-tallet hadde jeg langt over tjue stykker. det var så kjekt å komme hjem til tykke konvolutter fra fjern og nær. Jeg brevvekslet stort sett med folk jeg hadde møtt.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg har hatt mange brevvenner. Nå skriver jeg knapt nok kort. Det går i sms og e-mail, det er en travel tid vi lever i. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du (hatt) brevvenn?Linda Larsson fra Sverige! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg har hatt mange brevvenner, fra mange forskjellige land. Nå begynner det å bli lenge siden, men jeg har faktisk fått kontakt igjen med et par av de gjennom facebook. Veldig moro.
|
|
|
#5 |
|
One of These Days
|
Sv: Har du (hatt) brevvenn?Hadde utrolig mange brevvenner og venninner i tenårene. Skrev og skrev, men har mistet kontakten med dem. Vi vokste vel fra hverandre på et vis. Møtte et par av dem også. Tror ikke jeg klarer å spore opp noen av dem igjen, men det er kun fordi jeg ikke husker etternavnet og min mann i samarbeid med min mamma kastet alle brevene da mamma og pappa flyttet for noen år siden. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har du (hatt) brevvenn?Hadde mange brevvenner i min ungdom. Fikk mange internasjonale brevvenner via en eller annen organisasjon som man sendte inn navn og adresse til, så utvekslet de brevvenner. Skrev lenge med en gutt fra Singapore og en jente fra Australia. For ikke å snakke om alle tiggerbrevene fra diverse folk i Afrika.
|
|
|
#7 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du (hatt) brevvenn?
Jeg har kommet på hva den organisasjonen jeg brukte het - og heter: International Youth Service (IYS). |
|
|
|
|
|
#8 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Har du (hatt) brevvenn?Åh, ja. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
![]() ![]() |
Sv: Har du (hatt) brevvenn?Hadde en brevvenninne i Stavanger, som jeg skrev med i mange år. Traff henne på aspirantkorpsfestival i Skien da vi var 11, og det var rart. Så etter henne på russetreff i Stavanger i 1990, men traff bare venninner av henne. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Borte
|
Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg hadde mange brevvenner fra jeg var 10-15, svarte på og sendte inn annonser i Starlet og sånn.
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg hadde en rekke brevvenner da jeg var sånn 10-16 år gammel. Har også pleid å skrive mye brev (og i nyere tid mail) til RL-venner, pluss i perioder dagbok, og av og til små fortellinger og dikt og slikt, og de siste 10-12 årene har jeg vært aktiv på news og webfora, så jeg har vel i grunnen alltid skrevet en del.
|
|
|
#13 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Har du (hatt) brevvenn?
samme her! Fant akkurat noen av brevene hjemme hos mor og far, prøvde å spore dem opp på facebook men det ble resultatløst. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
![]() |
Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg hadde brevvenn en gang i tiden, eller var det flere.. både norske og utenlandske.. men det var den gang jeg var ung og uskyldig.. nå holder jeg meg til forum
|
|
|
#15 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg hadde brevvenner til jeg var ferdig med vgs.
|
|
|
#16 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg hadde mange brevenner da jeg var yngre. Både folk jeg hadde truffet, og noen jeg ble kjent med via IYS. Det var moro å gå i postkassen dengang da.
|
|
|
|
#17 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg drev med brevskriving da jeg gikk på barneskole, hadde så en lang pause før jeg begynte med det igjen da jeg var gravid. Veldig fin hobby og en fantastisk måte å bli kjent med nye mennesker og kulturer på. Jeg får fremdeles stadig nye brevvenner. Tre (?) av dem er på dette forumet.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
![]() |
Sv: Har du (hatt) brevvenn?Når jeg tenker meg litt om så savner jeg faktisk det å kunne skrive en mail (jeg trives best foran tastene). Husker da jeg studerte i USA, brukte jeg å skrive lange lange mailer til alle kjente, men jeg fikk sjelden svar, evt veldig korte svar, så da ble det liksom ikke så mye av. Men jeg rett og slett elsker å skrive, og kan finne på å skrive lange mailer om absolutt ingenting bare for moro skyld.
|
|
|
#19 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Har du (hatt) brevvenn?Hvor var alternativet "Har hatt og har fortsatt brevvenn og jeg har brevvenner som jeg har begynt å maile med"? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Har du (hatt) brevvenn?Jeg kan godt skrive brev på åtte-ti sider for hånd, men så snart jeg logger meg inn på e-mailen min blir jeg veldig foretningsmessig og knapp..
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
![]() |
|
|