|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor varmt har du det i bilen?18-20 om vinteren, litt varmere om sommeren (pga mindre klær). |
|
|
|
|
|
#2 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvor varmt har du det i bilen?HI når jeg starter med sete og rattvarme. Votter og jakke. Skrur ned til 2 på setevarme og 22 grader når det er varmt nok.
|
|
|
#3 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hvor varmt har du det i bilen?Det vet jeg ikke, bilen har ikke innvendig temperaturmåler. På korte turer fra 5-10 minutter i kulden er setevarmer på hele tida og jeg har dunjakke, lue og votter. Varmen på fullt. På lengre turer foretrekker jeg å kjøre uten yttertøy, og setevarmer skrus av etter kort tid. Kan tenke meg temperaturen ligger rundt 20 grader. Har som regel hund, et riktig pelsdyr, i bilen på disse lengre turene, så jeg kan ikke ha det for varmt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Hvor varmt har du det i bilen?Starter med hemoridegrill på fullt og 20 grader, men skrur det ned etter kvart til nitten ca. Bilen står alltid med motorvarmer i, så det går kjapt å få han varm.
|
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor varmt har du det i bilen?Jeg hater for varm bil. Jeg hater varm luft som blåser mot ansiktet mitt.
|
|
|
#6 |
|
One of These Days
|
Sv: Hvor varmt har du det i bilen?Jeg elsker setevarmer og rattvarmer og har masse varme, men det er i bensinbilen. Til vanlig kjører jeg el-bil, og der er det ingen setevarmer eller rattvarmer. Kjører derimot varmeanlegget på ganske høyt, siden jeg oftest kjører ganske kort og har nok batterikapasitet til det. |
|
|
|
![]() |
|
|