|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hvor varmt har du det i bilen?Sitter mye på med andre som kjører i jobb og til kamper etc. Ofte synes jeg andre har det forferdelig varmt i bilen. Typ 23 grader og dunjakke. På jobb i dag var jeg forberedt, tok av jakke og ulljakke før en to timerstur. Likevel måtte jeg be om å skru ned til 20 grader. Jeg hadde blitt kvalm og fått hodepine hvis jeg ikke gjorde noe. Sjåføren? Satt i dunjakke! Jeg liker ikke å fryse, men har AC på 18 grader i bilen nå vinterstid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor varmt har du det i bilen?Aldri mindre enn 22 grader. Sist redigert av Trixie : 09-03-18 kl 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor varmt har du det i bilen?Det varierer litt, men rundt 20. Også guffer jeg opp setevarmen. Toasty butt is my middle name!
![]() |
#5 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hvor varmt har du det i bilen?Jeg kjører elbil og sparer batteri så langt jeg kan, jeg har det kaldt og har på lue og votter/vanter når jeg kjører. Bruker bare varme når jeg må få av rutene eller spyle dem.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor varmt har du det i bilen?Jeg er som deg, har det bare litt varmere.
![]() |
#7 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor varmt har du det i bilen?21 grader stort sett, pluss setervarme. Skrur opp dersom jeg er ekstra kald(typisk på vei hjem fra trening). |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvor varmt har du det i bilen?Kommer an på hvor kaldt det er ute. 23-24 grader i starten og skrur ned til 19-20 når det har blitt varmere. Og alltid setevarmer om vinteren.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Hvor varmt har du det i bilen?Jeg setter på maks hvis bilen har stått en stund og det er veldig kaldt, men orker sjelden å ha den på så lenge. Tror jeg stort sett ligger på 19-20 nå som det ikke er fjørti minusgrader, i hvert fall. Blir uvel hvis det er for varmt. Sitter uhyre sjelden med dunjakke da, og kaster av meg skjerf og luer. Har på litt setevarme, kunne tenkt meg rattvarme, men hansker hjelper.
![]() |
#11 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor varmt har du det i bilen?Jeg blir fortere bilsyk om det er varmt i bilen. Tror vi pleier å ha 19 grader. Jeg bruker heller setevarmer om jeg fryser.
![]() |
![]() |
#12 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hvor varmt har du det i bilen?20-21 grader stort sett. Kjører jeg langt tar jeg av jakke.
![]() |
#13 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hvor varmt har du det i bilen?21-22 og setevarme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor varmt har du det i bilen?Kjører aldri langt nok til å få opp varmen! Full rompegrill og 24 grader.
![]() |
#17 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hvor varmt har du det i bilen?19 °C. Av med skjerf og luer og åpen jakke. Jeg hadde fått hodepine av to timer i 22 grader pluss.
![]() |
#18 |
can-jur
|
![]() Sv: Hvor varmt har du det i bilen?23-25 grader og full setevarme. Tar av yttertøyet om jeg kjører langt. Varm bil
![]() |
![]() |
|
|