|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?
Rart at de grunnene i 99% av tilfellene ser ut til å medføre at det er mannen som ender opp med å kjøre.
![]() |
#42 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Vi deler halvt om halvt omtrent. Og jeg tror vi hadde gjort det uansett om han likte å kjøre veldig godt, var dårlig passasjer etc.
![]() |
#43 |
heimføing
|
Det Maverick sier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
*_*
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Nei, vi bytter ikke når det er jeg som sitter bak rattet fra før, og jeg kjører i utgangspunktet hvis mannen skal slippes av underveis.
![]() |
![]() |
#45 |
Mother of Dragons
|
Nei seriøst, det er det jo ikke. Det er litt teit at menn kjører så mye mer enn kvinner.
![]() |
#46 |
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Kunne ikke ramlet meg inn å gjøre noe sånt, fordi jeg elsker å kjøre.
![]() |
#48 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Hvis jeg hadde hatt førerkort hadde vi neppe gjort det slik. Heller omvendt, siden mannen egentlig ikke liker å kjøre bil. Hvis jeg en eller annen gang i framtida finner tid, rom, økonomi og energi til å gå løs på å ta lappen ser jeg for meg at jeg kommer til å like det bedre enn han.
![]() |
#49 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nemlig. Derfor synes jeg det er spesielt viktig at ungene ser at det er like naturlig at mamma kjører som at pappa gjør det.
![]() |
#50 |
frakoblet
|
![]() |
#51 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Hvis vi skal dra sammen så sitter jeg ofte på, kun av latskap egentlig siden jeg da kan sitte og surfe på mobilen eller gjøre håndarbeid hvis vi skal på lengre turer.
![]() |
#52 |
Medlem siden: Sep 2007
Men mannen min kjører ikke mer enn meg selv om han kjører når vi er på ferie eller skal kjøre litt langt. Han har hatt lappen lenger enn meg, men på de årene jeg har hatt det så har jeg kjørt mer enn han totalt sett hvert eneste år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Nei, og på småturer deler vi omtrent likt. På langturer er det bare tøys, men jeg liker bedre å være passasjer og henge på mobilen enn å bare se på veien. Så der kjører nok stort sett han, hvis vi begge er med.
![]() |
#54 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Nå bor ikke jeg sammen med en mann, og ikke har jeg bil. Kjæresten har bil, men vi bytter på å kjøre når vi er ute og farter så det er like ofte jeg som kjører.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 05-09-18 kl 15:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Hvis jeg plukker han opp bytter vi aldri. Dersom jeg skal videre etter å ha kjørt ham hender vi at vi bytter, men ikke alltid, og da på mitt initiativ - jeg liker ikke å kjøre nye steder. Det er jo teit, men mest komfortabelt.
![]() |
#56 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Får legge til at jeg bruker bilen i hverdagen da, mens mannen tar kollektivt. Alt i alt kjører jeg mest - men kan vi velge foretrekker han å kjøre og jeg å være passasjer. Ser ikke noe femtitalls over det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg kjørte faktisk på bilferje for første gang i mitt liv for noen uker siden. Da var mannen på jobb og jeg tok med ungene til tusenfryd.
![]() |
#59 |
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg liker ikke å kjøre bil,men er en racer på bilferjer. Jeg har også dandert vedkubber ved hjulene på en gammel volvo med dårlig håndbrekk ombord i danskebåten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Nei, vi bytter ikke.
![]() |
|
|