|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Kaffe | Te |?? | |||
Kaffe! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
85 | 62,50% |
Te! |
24 | 17,65% |
Annet.... Spesifisert i tråden |
22 | 16,18% |
Broccolismoothie |
5 | 3,68% |
Deltakere: 136. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
One of These Days
|
![]() Sv: Kaffe | Te?Jeg har ingenting som jeg virkelig trenger på morgenen annet enn litt ro og musikk på øret. Spiser ikke frokost før en stund etter at jeg har kommet meg på jobb. De dagene jeg har fri, sitter jeg i sofaen og slapper av til jeg orker å lage meg frokost. Så min greie er vel musikk på øret rett og slett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Kaffe | Te?Kaffe til frokost og på jobb frem til og med lunsj. De dagene jeg ikke er på jobb drikker jeg stort sett bare kaffe til frokost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaffe | Te?Svart sterk kaffe fra kaffemaskin. Jeg må ha om morgenen, å gå hjemmefra uten å ha drukket kaffen er en veldig dårlig start på dagen. Har nå vært i USA og kjøpt med meg nær 7 kg kaffebønner fra Trader Joe og Starbucks. Ellers kjøper eller får vi andre til å kjøpe Zoegas bønner fra Sverige.
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Kaffe | Te?Kaffe og cola zero.
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kaffe | Te?Jeg starter dagen med en kopp Nespressolungo med lakktosefri ekstralettmelk, og gleder meg til den. Men jeg var over 40 før jeg drakk annen kaffe enn Tine iskaffe og kaffelatte/ cappuccino fra café. Det henger sammen med at jeg ikke liker te uten sukker og jeg har sluttet med sukker i drikke. (Drikker derfor heller aldri brus mer). Jeg drikker ca 3 kopper kaffe om dagen.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaffe | Te?Jeg liker både kaffe og te veldig godt, men jeg drikker nok mest kaffe.
![]() |
#8 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kaffe | Te?Jeg drikker kaffe, på jobb. En når jeg kommer, en etter lunsj, og av og til en ekstra innimellom der.
![]() |
#9 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Kaffe | Te?Jeg drikker ikke kaffe, men er veldig glad i te. På grunn av velutviklet latskap går det stort sett i posete, i det siste har det vært jordbærte som har vært favoritten. På kvelden blir det ofte peppermyntete.
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Kaffe | Te?Jeg starter alltid dagen med å lage meg iskaffe. Kruttsterk espresso med en sukett tømmes over 5 isbiter, og så fylles glasset med ekstra lettmelk. Hver eneste morgen!
![]() |
![]() |
#11 |
intro
|
![]() Sv: Kaffe | Te?Jeg drikker vanligvis vann om morgenen, til middag og kvelds og gjennom arbeidsdagen. Klokka 14.00 på jobb tar jeg en kopp Earl Grey-te med sukker og to ruter kokesjokolade.
![]() |
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Kaffe | Te?Jeg lengter etter appelsinjuice. Et stort glass med isbiter.
![]() |
![]() |
#14 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Kaffe | Te?Jeg er glad i kaffe og gleder meg alltid til å drikke kaffe. Jeg drikker 3-4 kopper til dagen og kunne fint tatt flere, men det bør jeg ikke. Har begynt å filtrere espressoen rett i koppen for å minimere kolesterolet, men det er ikke alltid jeg gidder. På jobb er det traktekaffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Kaffe | Te?Kaffe, aller helst mørkeste type espresso. Hjemme drikker jeg kaffe fra Bialetti-kanne, og da med helt finmalt, så mørk som mulig kaffe. Jeg drikker kanskje 2-3 kopper pr. dag, men spesielt på jobb blir kaffen gjerne kald før jeg rekker å få den i meg.
![]() |
#16 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Kaffe | Te?Mengder av kaffe, jeg greier jo aldri å legge meg når jeg skal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Kaffe | Te?Hyacinth: Bestill cortado - det er som en cappucino, bare mindre melk (tror jeg).
![]() |
#18 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Kaffe | Te?
Nja. Det er en del melk, og så er den veldig liten. Jeg vil i tilfelle ha tre eller fire cortado... |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Kaffe | Te?
Enig med deg Hyacinth. Cortado er jo mye penger for ingenting.
![]() |
#20 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Kaffe | Te?Cortado er min favoritt i kaffebaren, med H-melk. I Italia drikker jeg cappuccino til frokost, det er 50/50, jeg takker nei til melkeskum og kanelblandingen på toppen.
![]() |
|
|