|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Selv om jeg jobber, så er jo dagene totalt sett roligere. Jeg slipper å bruke tid på å kjøre hjem fra jobb, hente i barnehage og organisere fritidsaktiviteter på ettermiddagene. Men med alle hjemme blir det mye mer rot, matlaging og forstyrrelser, så jeg føler ikke jeg gjør så mye fornuftig. Vi er mer sammen da. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?
Jepp. Men mer rot. Men bare det at ingen skal ut og inn og ingen har noen planer, sparer man jo veldig mye tid på. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?
Mer rot, ja. Klær her og der, frokostrester, flere oppvaskmaskiner som må tømmes osv osv.
|
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Jeg har uendelig mye mer tid, synes jeg. Jeg laget klart alt av undervisningsopplegg på fredag og søndag, og det er lite spørsmål fra elevene. Opplegget var nok ganske enkelt og klart, og jeg har fått tilbakemelding på at de syntes det var gøy. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Mer tid?
|
|
|
#6 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Tiden jeg pleier å bruke på å reise til jobb bruker jeg på å sove. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Jeg har ikke unger som må følges opp, annet enn Mellomste i karantene og det er selvsagt kun handling jeg utfører for dem. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Jeg har mer tid enn vanlig, hovedsaklig fordi det ikke er aktiviteter/trening på ettermiddag/kveld. Så jeg har brukt mer tid på å gå tur med mannen, se mer tv, spille mer sudoku og være mer på internett.
|
|
|
#10 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Vi har rolige morgener. I stedet for å ut av huset ca. 07.30, går jeg fra frokostbordet 07.59.
|
|
|
#11 |
|
TittelTøs
|
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Jeg har mer tid til FP.
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Jeg har mer tid sammen med ungene, unektelig. De går litt på selvstyr mye av dagen, men vi er jo her og passer på og koser på dem. Så langt håndterer de dette veldig bra. Men ellers merker jeg lite til så mye ekstra tid, utover at det er null kjøring til aktiviteter på kveldene. Det kan godt hende jeg får utnyttet den tiden som ikke går til transport osv. bedre når dette går seg mer til, men foreløpig er det barn, skoleoppfølging og jobb som fyller det meste av døgnet.
|
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Altså, jeg HAR tid til tur ut midt på dagen, det har jeg. Eller, frihet til å gjøre det og heller jobbe lengre utover.
|
|
|
#14 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Vel, som 100 % sykemeldt i isolasjon så får man jo tid til å holde seg veldig, veldig, veldig oppdatert på nyhetene.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Men det er jo klart, man får jo mer tid som familie selv om vi holder på med hvert vårt. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Har vært mer på FP. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hva har du plutselig fått tid til?Vel, jeg har ikke tid til å være syk engang, så da både læreren og ppt ringte for å høre hvordan vi mislykkes helt med å prøve å få til undervisning for skolevegreren i kveld så kjente jeg at tårene rant og migrene/hodepinen smalt på toppen.
|
![]() |
|
|