|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Korleis er bruken av syltetøy til dine barn? | |||
Brukar berre syltetøy til spesielle dagar / anledningar |
![]() ![]() ![]() ![]() |
38 | 36,89% |
Brukar berre lettsyltetøy til spesielle dagar / anledningar |
20 | 19,42% |
Stort sett fri bruk av syltetøy |
19 | 18,45% |
Stort sett fri bruk av lettsyltetøy |
9 | 8,74% |
Og sidan eg alltid lagar teite pollar; er er ein "annet". Spesifiser og kjeft på meg. |
17 | 16,50% |
Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Live and let live
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden :D Syltetøy!Vi har ikke syltetøy i huset til vanlig. Poden får det når han er på besøk hos farmor, men kun dersom han har spist et proteinpålegg først (leverpostei eller salami eller noe), og ved spesielle anledninger her hjemme (men som oftest da er det lettere med mindre sukker, eller vi har rørte bær i stedet).
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Vi har alltid syltetøy i kjøleskapet og praktiserer vel "fri flyt". Det er uproblematisk, siden Frøkna bare er sånn passe begeistret for syltetøy som pålegg og ikke spiser det så ofte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Storesøster liker ikke syltetøy, lillebror på 11 mnd har ikke smakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Her liker ikke avkommet syltetøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Svarte fri flyt. Vi har ALLTID syltetøy i huset, men som nevnt i en annen tråd: ungene er flinke til å variere pålegget sitt. Stort sett har vi hjemmelaget syltetøy, men i år har vi ikke syltet noe særlig (sukk). Jeg bruker maks 1 kg sukker på 3,5 kg bær og intet kunstig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Her er det fri flyt, men lager syltetøysomregel selv, uten sukker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Stemte annet.
![]() |
#9 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Vi hadde fri bruk helt til storebror bare ville ha det. Nå er det bare i helgene på ham. Lillebror liker ikke syltetøy.
![]() |
#10 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!
Det er da ikke kunstig søtning i lettsyltetøy? Det er vel i sukkerfritt syltetøy det er aspartam etc. Nora sitt lettsyltetøy har kun redusert sukkermengde. Jeg synes det smaker mye bedre enn de andre på markedet.
![]() |
#11 |
Introvert textrovert
|
Ja, det er de med kunstig jeg ikke gir.
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Her er det syltetøy og brunost bare i helger og ferie hos mormor og sånt. :kjip: Og jeg ser nå i ferien at det er smart. Sneipen er en søtmons.
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Prinsen er ikke så glad i syltetøy, så de sjeldne gangene han vil ha, får ha. Han får jo prim, og det er jo sinnsyke mengder sukker i det også. (heller ikke det hele tiden, selvfølgelig)
![]() |
#15 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Svarte annet, vi har sjelden syltetøy i hus. Når vi har så får han det en sjelden gang, men det er ingen hit hos han. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Her går det bare i proteinpålegg som grov leverpostein, hamburgerrygg, servelat og fårepølse... ja og så får lillesøster Tahini siden den inneholder mye kalsium og hun ikke får melkeprodukter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Hvorfor ser jeg ikke svarene selv om jeg har stemt? :klørihodet:
![]() |
#18 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Vi bruker bare sultetøy på vafler; ikke på brødskiva. Mannen spiser overhodet ikke syltetøy (han liker ikke røde bær!), og jeg har aldri brukt det som pålegg.
![]() |
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Spinoff av barnehagematpakketråden: Syltetøy!Liker ikke røde bær? Hva er det for no tull?
![]() |
#20 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
|
|