|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
I mål
|
![]() Sv: Hvor ofte tømmes papir/papp-søppel der du bor?
I Oslo bærer man glass og metall til fellesbeholdere rundt omkring i nærmiljøet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Det gjorde vi her også inntil for et par år siden. (nei, i praksis kjørte vi dem. Nærmeste fellesbeholder var utenfor bedehuset, som er rett over veien for Kiwi, så vi tok det med når vi handlet) men så kom det altså ordning så de henter hjemme. Etter at ungene sluttet med babyglass så er det ikke så mye glass at vi fyller en sånn på 10 uker.
![]() |
#44 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hvor ofte tømmes papir/papp-søppel der du bor?Jepp, fire dunker utenfor hvert hus, og en pose til plast som de fleste oppbevarer inne frem til hentedag. Det er ganske massivt.
![]() |
#45 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor ofte tømmes papir/papp-søppel der du bor?Hver 4.uke. Det går fint.
![]() |
#46 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte tømmes papir/papp-søppel der du bor?Kommunen har tydeligvis endret dette uten ar jeg hadde fått det med meg. Det var hver 2. uke, nå hver 4., som er for sjeldent. Naboen vår har svær, vi har liten. De klarer ikke å stappe så når det blir for fullt, har de tidvis prøvd seg på vår. Da har det hendt at jeg har tatt ut papiret deres. Med hjemmekontor og makuleringsmaskinen av papir, trenger jeg hele beholderen min! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvor ofte tømmes papir/papp-søppel der du bor?Vi Jar stor dunk på en husstand, tømmes hver 4. uke og den er som regel full når det nærmer seg tid for tømming.
![]() |
#49 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte tømmes papir/papp-søppel der du bor?Vi har en stor dunk som vi deler med naboen der vi kaster rest, papir, kartong, plast og mat (i poser med ulike farger for hver kategori). Den tømmes hver uke, noe som er veldig kjekt. I tillegg har vi en liten dunk for glass og hermetikk som tømmes ganske sjeldent. Den er i alle fall full veldig tidlig, og vi må kaste øvrig glass i felles kontainere rundt omkring.
![]() |
#50 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte tømmes papir/papp-søppel der du bor?En gang i måneden her og. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|