Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kristin Halvorsen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-07, 23:49   #1
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kristin Halvorsen

Opprinnelig lagt inn av konemor, her.

Så til mitt spørsmål:
Har dere tillit til Kristin?

Nei overhodet ikke. Hun er nok den av de mest profilerte politikerne jeg har minst sansen for. Det handler mindre om politisk budskap i grunnen enn det gjør om opptreden. Hun er brautende, flåkjeftet og oppfører seg dårlig i offentlige debatter. Hun er definitivt mer opptatt av å drite ut motstanderne enn å få frem politiske budskap og jeg tror hun må være den politikeren som har kommet med klarest valgløfter som overhodet ikke er blitt holdt, man må jo mistenke at det aldri var meningen å holde dem en gang.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-07, 23:55   #2
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Endelig inne på rett spor igjen.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-07, 00:41   #3
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Er det noen grunn til å tro at den store andelen av befolkningen som stemmer Frp vet mindre om hva Frp driver med, enn de som stemmer noe annet?Vet man mer og Ap eller SV fordi man stemmer det? Høres ut som en enkel konklusjon og ikke så rent lite arrogant, synes jeg.

Det var et eksempel. Og det går for alle som stemmer utfra enkeltsaker.
(Undersøkelser har vist (sa Frank Aarebrot, som burde vite slikt) at veldig mange velgere tar standpunkt ut fra 1 sak. F.eks. eiendomsskatt, sprit i butikken, utvidede åpningstider for nattklubber, eller bompengering. Altså uten å egentlig vite hva de driver på med. )

Kristin Halvorsen liker jeg egentlig veldig godt. Men noen ganger får jeg fnatt av stemmen hennes!

Gammel 26-08-07, 11:53   #4
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Vi kan gå ut fra at det er endel som stemmer Frp her og etter all hetsen mot de her inne, så kan vi bruke uttalelsen din mot de som hetser frp?

Har jeg sagt at du hetset noen for hva de velger? Jeg mente at du hadde dårlige tanker om dine medforumister. Jeg synes det er smålig å anta at noen velger et parti, kun for å være gjengs med andre. Har du virkelig så liten tiltro til oss?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:34.