Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Må det være kjøtt i en middagsrett?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-07, 20:08   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Må det være kjøtt i en middagsrett?

Har foreldrene mine på besøk (igjen), og serverte min fantastiske (helt sant!) grønnsakslasagne. Stefaren min var tydelig misfornøyd med at det ikke fantes kjøtt i retten, og synes at det må være kjøtt, eller noe som ligner (soya), for at det skal være middag. Minner meg om onkelen min som mener at middag ikke er middag uten potet. Og venninnen min som mener en middag alltid er et varmt måltid.

Jeg ble litt sånn over at grønnsakslasagnen min ble slaktet, men kom i mitt stille sinn frem til at det kanskje er stor forskjell på generasjonene akkurat her? Eller er det jeg og mannen som er sære når vi mener vegetarretter er like sunne - og kanskje sunnere- enn retter med kjøtt og fisk?

Hva synes dere? Er det noe en middagsrett inneholde?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.