|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: I går slo jeg ikke Mellomste - og det er jeg stolt av
Ok. Det fulgte med en festereim med skapet vårt (Ikea), men det spørs om den ville ha holdt en 13-åring. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I går slo jeg ikke Mellomste - og det er jeg stolt avJeg dauer |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: I går slo jeg ikke Mellomste - og det er jeg stolt avHehe eg må nesten le. |
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#5 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: I går slo jeg ikke Mellomste - og det er jeg stolt avOm ikke annet, så har jeg i alle fall lært at man bør skru ting fast til vegger uansett alder. Og det er kanskje likegreit, så har man gjort det til barnebarna melder sin ankomst og starter klatringa der foreldrene slutta
|
|
|
#6 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: I går slo jeg ikke Mellomste - og det er jeg stolt avSå bare humoren og ironien i innlegget jeg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: I går slo jeg ikke Mellomste - og det er jeg stolt avÅppklarer: Ja, jeg skjønte at det skulle være morsomt. Jeg synes ikke det var spesielt morsomt. Ikke ble jeg overvettes sjokkert, harm eller provosert, men det va'kke morsomt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Shake it out!
|
Ja, det er helt ok at noen har dårligere humor enn andre
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Fornøyd nå |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Sv: I går slo jeg ikke Mellomste - og det er jeg stolt avSyntes Siw burde kjøpe en park-a-kid grind og gjerde inn alt hun er redd for så ikke trettenåringen herper det. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Og jeg BLE quota - enda jeg ikke var hverken klok eller morsom eller tok poenget før jeg satt i bilen på vei til jobb |
|
|
|
#14 |
|
I mål
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lesende
Sv: I går slo jeg ikke Mellomste - og det er jeg stolt avHva hun tenkte? Aner ikke egentlig, men hun sa noe slikt som "Jeg skulle bare ha en sukkerbit og da måtte jeg åpne døra og så måtte jeg bare henge meg litt bakover og så velta det". |
|
|
|
|
|
#16 |
|
guru advisor
|
Sv: I går slo jeg ikke Mellomste - og det er jeg stolt avKanskje hun plutselig fikk det for seg at hun var en dansestjerne som skulle holde et lite one-man-show....jeg snublet selv i peishylla som 14-åring etter å ha gjort en svært grasiøs bevegelse syns jeg selv... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Jeg har en sønn som faller i filosofiske tanker når og hvor som helst - og ser klart for meg at dette kunne skjedd hjemme hos oss... Måtte nylig minne ham på at å bli hengende i kjøkkenskap-dørene fordi han kom i tanker om noe, ikke er noe jeg setter særlig pris på. |
|
|
|
#18 |
|
Live and let live
|
Sv: I går slo jeg ikke Mellomste - og det er jeg stolt av:slår fast at jeg har dårligere/bedre humor enn andre, og tar ting litt for bokstavelig:
|
|
|
#19 |
|
Lesende
Sorry, glemte tydeligvis å skrive og da ble prikken tom. Var bare glad for at du lurte på om det gikk bra med Mellomste. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: I går slo jeg ikke Mellomste - og det er jeg stolt avJøss.....
|
|
![]() |
|
|