Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Du ser ung ut for alderen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-07, 17:16   #1
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Du ser ung ut for alderen

Har dette blitt en bildefremvisningstråd, altså?

Ok, her er jeg nesten 34.

Elinblu, marikken og Pastill: Så flotte damer dere er!

Sist redigert av malena : 19-09-07 kl 20:26.
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 17:39   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Dere er jo bare kjempeflotte!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 17:52   #3
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Har dette blitt en bildefremvisningstråd, altså?

Elinblu, marikken og Pastill: Så flotte damer dere er!

Jøss.- rene ungdommen......

Sist redigert av Go\jenta : 19-09-07 kl 22:23.
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 17:44   #4
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

marikken: Så ikke prikken din før jeg prikket deg, så jeg svarer deg her.

Først; Tusen takk.

Bildet er tatt i gamlebyen i Beograd, så du traff ikke helt der.

Gammel 17-09-07, 17:56   #5
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Bildet er tatt i gamlebyen i Beograd, så du traff ikke helt der.

Det lignet veldig med det lyset og den bakgrunnen skjønner du... Litt på bærtur der gitt...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-07, 18:05   #6
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det som er dumt med å være såpass preservert er at man ikke blir tatt like alvorlig alltid. En annen ting var da jeg var 24 og gravid. Folk glodde og jeg fikk spørsmål om babyen hadde en far og om svangerskapet var planlagt ol av folk som egentlig ikke hadde så mye med saken å gjøre.. fordi de trodde jeg var i yngste laget kort og godt. Det var litt ubehagelig.

Jeg kvier meg ikke for å bli eldre, men det hjelper litt på 30årskrisa at få tror jeg er såpass. : puh:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 23:55   #7
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Hvorfor får ikke jeg til å se bildene?
Når jeg sier jeg har to barns så er det nesten ingen som tror meg... overhørte på flyet til trondheim engang en diskusjon mellom to franske jenter som satt rett bak meg, min mor og yngste gutten min. De diskuterte hvem av oss som var moren... De hadde nok ikke regnet med at jeg skjønte hva de sa.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-07, 01:14   #8
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har alltid hørt at jeg ser yngre ut enn jeg er. Dette begynte da jeg var 15 år.
Ikke stoppet ennå.
Sist var da jeg og min venninne var ute på byen.
Vi er 30 begge to og et par gentlemen trodde ikke på at vi var 30 år. De ville se legitimasjon som bevis.
De var selv var 29 og 31 år men så eldre ut, hehe....
Tar det som en komplimang, enn så lenge.

Tror fregnene til meg og min venninne har litt med saken å gjøre, synes ofte de med fregner ser yngre og freshere ut i ansiktet.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:47.