|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
er her
|
![]() Sv: Lar dere vaskemaskin etc. gå på natten?Jeg synder i bøtter og spann. Tørketrommel og kaffetrakter er det eneste jeg er nøye på, ellers er jeg ikke så nøye.
![]() |
#43 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Lar dere vaskemaskin etc. gå på natten?Aldri maskiner om natten, og kaffetrakter/vannkoker tas ut umiddelbart etter vi er ferdig med dem.
![]() |
#44 |
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lar dere vaskemaskin etc. gå på natten?Ingenting står på når vi sover, eller når vi ikke er hjemme.
![]() |
#45 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Lar dere vaskemaskin etc. gå på natten?Nå går til og med vaskemaskinen om kvelden/natten, men det er fordi storesøster har en dårlig periode igjen, og for at vi skal ha rene dyner og sengklær så må vaskemaskinen gå kontinuerlig nå. Spye som har ligget over natten er ikke særlig OK. *håper hun snart blir bedre* |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lar dere vaskemaskin etc. gå på natten?Vi lar aldri maskiner gå om vi sover. MEN det hender jeg har glemt å skru de av etter at de er ferdig.
![]() |
|
|